הכנסתי SIM כשר של הוט מובייל לנוקיה לא כשר (רק תפריט וערכת נושא כשר)
-
אין שיחות נכנסות כי זה פשוט נחסם...
-
זה נראה שהכול בסדר (שיחות עובד והכול)
אבל הרבה פעמים אנשים לא מצליחים לתפוס אותי (לא זמין)
כשאני מתקשר לאנשים אין בעיות קליטה אבל כשמתקשרים אליי לא משיגים אותי
זה קשור לזה? או לאנטנות -
הוט מובייל לא יעבוד לך על סי שתים...
הוא מפנה את השיחות ישר לתא קולי, אם אתה רוצה שיעבוד בחזרה תכניס את זה בחזרה למכשיר כשר ותחכה כמה דקות עד שיפתח...
נ.ב אם תשחק עם זה הרבה זה יכול להיחסם גם במכשיר הכשר ואז תצטרך לעשות החלפת סים או ריענון בשירות לקוחות... -
הוט מובייל לא יעבוד לך על סי שתים...
הוא מפנה את השיחות ישר לתא קולי, אם אתה רוצה שיעבוד בחזרה תכניס את זה בחזרה למכשיר כשר ותחכה כמה דקות עד שיפתח...
נ.ב אם תשחק עם זה הרבה זה יכול להיחסם גם במכשיר הכשר ואז תצטרך לעשות החלפת סים או ריענון בשירות לקוחות...@להבין-ולהשכיל
כשזה יפתח זה יקרה רק עד שהסים יכנס למכשיר לא כשר כאילו? -
@להבין-ולהשכיל
כשזה יפתח זה יקרה רק עד שהסים יכנס למכשיר לא כשר כאילו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות