תרגום משחקים לC2
-
@חיים-6
אני ינסה להסביר
בשביל לתרגם, צריך לפתוח עם קלאסאבל אי אפשר לקמפל (להחזיר אותו לקדמותו)
ולכן יש את התוכנה הנ''ל
שאי מקמפלת
אם לא הבנת
אני ישתדל להסביר
אפילו שזה לא יוסיף לך בחיים יותר מגמ'@יוסי-הגאון אמר בתרגום משחקים לC2:
@חיים-6
אני ינסה להסביר
בשביל לתרגם, צריך לפתוח עם קלאסאבל אי אפשר לקמפל (להחזיר אותו לקדמותו)
ולכן יש את התוכנה הנ''ל
שאי מקמפלת
אם לא הבנת
אני ישתדל להסביר
אפילו שזה לא יוסיף לך בחיים יותר מגמ'כלומר התוכנה הזאת הופכת אות המשחק מתקייות למשחק?
-
@יוסי-הגאון אמר בתרגום משחקים לC2:
@חיים-6
אני ינסה להסביר
בשביל לתרגם, צריך לפתוח עם קלאסאבל אי אפשר לקמפל (להחזיר אותו לקדמותו)
ולכן יש את התוכנה הנ''ל
שאי מקמפלת
אם לא הבנת
אני ישתדל להסביר
אפילו שזה לא יוסיף לך בחיים יותר מגמ'כלומר התוכנה הזאת הופכת אות המשחק מתקייות למשחק?
@חיים-6
כן, באותו עיקרון!
זה לוקח שפה אנגלית, מתרגם- וזה הופך אותו לעברית ומקמפל (שומר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות