כל הדרכים ליצירת קיצורי דרך להפעלת תוכנות (כמו שורת המשימות)
-
בשורת המשימות קיימים שני סוגים של אייקונים, קיצורי הפעלה לאורך מרבית השורה

וסמלי מערכת ותוכנות פועלות בהם השימוש הוא בעיקר לצורך התפריט צד שלהם:

לוינדוס אין רצון לערבב בין שני הסוגים, אז כדי ליצור קיצורי דרך מהירים להפעלה יש כמה דרכים:-
שימוש בשורה הרגילה

-
שימוש בלאנצ'ר מרחף (סטייל מק) כמו Launchy Launchy2.5.exe

או RocketDock RocketDock-v1.3.5.exe

-
שימוש בלאנצ'ר הנמצא באיזור השעון כמו זה: shortcuts-to-tray.zip

-
למתקדמים:
שימוש בסקריפט של התוכנה המצויינת autohotkey
הקוד לסקריפט:
#Persistent #SingleInstance Force Menu, Tray, Icon, "נתיב התוכנה (בלי גרשיים) (בשביל האייקון)" Menu, Tray, Tip, "השם שיופיע בהצבעה על האייקון (בלי גרשיים)" Menu, Tray, Add, Launch Menu, Tray, Default, Launch Menu, Tray, Click, 1 ;Remove this line to require double click Return Launch: Run "שוב פעם נתיב התוכנה בלי גרשיים (בשביל ההרצה עצמה)" Returnדוגמא:
#Persistent #SingleInstance Force Menu, Tray, Icon, C:\Windows\System32\Calc.exe Menu, Tray, Tip, Calculator Menu, Tray, Add, Launch Menu, Tray, Default, Launch Menu, Tray, Click, 1 ;Remove this line to require double click Return Launch: Run C:\Windows\System32\Calc.exe Returnתוצאה:

5. מדריך נחמד לשימוש בהפעלה (win+r) בתור לאנצ'ר:
הוספת קיצור דרך להפעלה ע_י חלון הפעלה - RUN - פורום קהילות מקצועיות CenterClass.pdfבהצלחה
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות