עזרה-המרת קובץ AVI
-
-
@שיק
רק לידעתך כשמממירים אחכ לmp4 יורדת האיכות (כמודמני)
לענייננו
או שהקובץ גדול מדי
או שאתה מנסה להמיר קובץ פגום
או שסתם המחשב איטטי ולא זז
או שאתה מנסה להמיר מדיסק און קי או כל דבר חיצוני לתוך פרומט פרקטורי
או תקלה בתוכנה (נס לעדכן אותה , או להמיר עם תוכנה אחרת)
או שלמצמות שלך יש איזשהי חסימה להמרות
או דבר אחר..
נ.ב בדוק בהגדרות אצליך במחצמות אולי יש אפשרות לבחור כברירי מחדל שישמור מלכתחיל הסרטונים כmp4 וזהו..@הנני-העני אין אפשרות לא איכפת לעלות לפה את הקובץ ואדרבה תנסהיום א' ח ניסן 2.avi זה לא מאון קי וזה מחשב מהיר מאאאדדד יש מצב שזה בגלל המצלמות כמו שאמרת
-
@הנני-העני אין אפשרות לא איכפת לעלות לפה את הקובץ ואדרבה תנסהיום א' ח ניסן 2.avi זה לא מאון קי וזה מחשב מהיר מאאאדדד יש מצב שזה בגלל המצלמות כמו שאמרת
-
@שיק
הנה מהתוכנית H264 שנתתי לעיל -
@אמיר משהו מעניין שגם כשאני ממיר עם זה זה עדיין נשאר קובץ בעייתי לדוג' אני מנסה להצמיד לו מוזיקה בפורמט פקטורי והוא לא נותן ובקבצים אחרים כן עובד
-
@שיק
שמע,
אם לאמיר זה עבד רגיל
משמע שהקובץ לא בעייתי
אלא התוכנה
בקיצר תמחק לך את הפורמט פקטורי ותתקין חדש.
אח"כ חזור לפה ודווח האם הצלחת.@הנני-העני ניסיתי כבר את כל הקבצים זה עובד פצצה רק בזה זה בעייתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות