בירור | האם יש אפשרות שספר בPDF יפתח בעמוד שאחזת בו
-
@yaakovsas אתה אומר מידיעה? כי עד כמה שאני מכיר את התוכנה הזאת היא לא נוחה בכלל לקריאה ומיועדת בעיקר לעריכה
@שלמה-ווייס אישית לא השתמשתי בה אבל ראיתי אצל אחרים שזה פותח באותו מיקום, האמת שהיא כבדה יחסית וכאמור מיועדת לעריכה אבל מי שכ"כ חשוב לו לפתוח באותו עמוד שיעשה את שיקוליו.
-
@שלמה-ווייס אישית לא השתמשתי בה אבל ראיתי אצל אחרים שזה פותח באותו מיקום, האמת שהיא כבדה יחסית וכאמור מיועדת לעריכה אבל מי שכ"כ חשוב לו לפתוח באותו עמוד שיעשה את שיקוליו.
@yaakovsas עם דפדפן אדג' לפעמים היה נפתח לי באותו עמוד אולי אפשר לגרום לזה איכשהו לקרות תמיד
-
@שיהיה אם לא הסתדרת, יש לי במחשב את Foxit והוא פותח אוטומטי את עמוד האחרון שהפסקת בלי הגדרות נצרכות.
תוכל להוריד אותו כאן:
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


