עזרה | איך יוצרים קליפ ארט
-
ראיתי ש @אריסטוקרט העלת הרבה קליפ ארט אשמח לדעת איך יוצרים כזה?
-
-
@יוסי-הגאון תוכנה לאיור, כמו אילוסטרייטור
-
ראיתי ש @אריסטוקרט העלת הרבה קליפ ארט אשמח לדעת איך יוצרים כזה?
@חיים-6 https://mitmachim.top/post/269721
ואיפה בדיוק @אריסטוקרט העלה קליפ ארט? -
@חיים-6 בפורמט פקטורי החדש אפשר להמיר לזה אני לא יודע איך אבל מישהו אמר לי שאפשר להמיר שם
@מוטי-ברנד אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@חיים-6 בפורמט פקטורי החדש אפשר להמיר לזה אני לא יודע איך אבל מישהו אמר לי שאפשר להמיר שם
תוכל להעלות צילום מסך?
-
@מוטי-ברנד אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@חיים-6 בפורמט פקטורי החדש אפשר להמיר לזה אני לא יודע איך אבל מישהו אמר לי שאפשר להמיר שם
תוכל להעלות צילום מסך?
-
@מוטי-ברנד
המרת ל GIF
לא ל SVG -
@מוטי-ברנד
המרת ל GIF
לא ל SVG -
@מוטי-ברנד
המרת ל GIF
לא ל SVG@יוסי-הגאון נכון, כי אם זה היה SVG זה היה נראה לך במחשב כקובץ שאין לך תוכנה לתוח אותו
-
-
@מוטי-ברנד אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@יוסי-הגאון אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@מוטי-ברנד
המרת ל GIF
לא ל SVGוזה מה שהוא צריך ?
לא, אני צריך את SVG
-
@מוטי-ברנד אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@יוסי-הגאון אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@מוטי-ברנד
המרת ל GIF
לא ל SVGוזה מה שהוא צריך ?
לא, אני צריך את SVG
@יוסי-הגאון @אריאלל @elazar @מוטי-ברנד @נ-נח יש תשובה לנושא הזה או שאני ימחק?
-
@יוסי-הגאון @אריאלל @elazar @מוטי-ברנד @נ-נח יש תשובה לנושא הזה או שאני ימחק?
@חיים-6
שלום
לא הבנתי מה תמחק?
ואיזה תשובה צריך... -
@חיים-6
שלום
לא הבנתי מה תמחק?
ואיזה תשובה צריך...@יוסי-הגאון דבר ראשון את למחוק את הנושא ואני צריך לדעת איך יוצרים קליפ ארט
-
@יוסי-הגאון דבר ראשון את למחוק את הנושא ואני צריך לדעת איך יוצרים קליפ ארט
@חיים-6
לא צריך למחוק את הנושא... (וגם לא תצליח
)בשביל ליצור קליפ ארט תנסה ליצור ממיר שתומך בהמרה לפורמט זה
וחסל! -
@חיים-6
לא צריך למחוק את הנושא... (וגם לא תצליח
)בשביל ליצור קליפ ארט תנסה ליצור ממיר שתומך בהמרה לפורמט זה
וחסל!@יוסי-הגאון איזה תוכנה?
-
@יוסי-הגאון איזה תוכנה?
@חיים-6
יש עשרות אם לא מאות של תוכנות המרה (באנגלית)
אני מאמין שבאחד מהם יש המרה ל SVGאני הייתי מציע לך לקחת תמונה מסוימת להמיר ל ICO ולשנות סיומת ל SVG...
-
@חיים-6
יש עשרות אם לא מאות של תוכנות המרה (באנגלית)
אני מאמין שבאחד מהם יש המרה ל SVGאני הייתי מציע לך לקחת תמונה מסוימת להמיר ל ICO ולשנות סיומת ל SVG...
@יוסי-הגאון וזה יעבוד?
-
@יוסי-הגאון וזה יעבוד?
@חיים-6
הצעה בעלמא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות