בסט בבלוטוס
-
@לומדעס לא, אני רוצה לצרוב לו גירסא לצרוב לו רוט לצרוב לו בלי הביפ וההקלטה וכו' (ויש לי תחושה שממך קניתי את הטלפון הזה?)
-
@חיים-6 אם זה מאד חשוב לך אוכל לעשות לך את זה בתשלום עם קופסת צריבה וחיבור F-BUS או לחילופין להלחים חזרה את חיבור הUSB
-
@חיים-6 אם זה מאד חשוב לך אוכל לעשות לך את זה בתשלום עם קופסת צריבה וחיבור F-BUS או לחילופין להלחים חזרה את חיבור הUSB
-
@חיים-6 אם זה מאד חשוב לך אוכל לעשות לך את זה בתשלום עם קופסת צריבה וחיבור F-BUS או לחילופין להלחים חזרה את חיבור הUSB
@שלמה-ווייס יש דרך אחרת לצרוב מה שאמרתי לעיל אלי דרך תוכנה אחרת שכן עובד לה בלוטוס
-
@יוסי-הגאון הנקודות ליד תושבת הסים
-
@שלמה-ווייס יש דרך אחרת לצרוב מה שאמרתי לעיל אלי דרך תוכנה אחרת שכן עובד לה בלוטוס
@חיים-6 רוט א"א, רוב הדברים אפשר לעשות באמצעותשינוי תפריט עם מובי דרך בלוטוס'
-
@יוסי-הגאון הנקודות ליד תושבת הסים
@שלמה-ווייס
יפה, לא ידעתי שאפשר להתחבר עם זה למחשב... -
@שלמה-ווייס
יפה, לא ידעתי שאפשר להתחבר עם זה למחשב...@יוסי-הגאון למחשב א"א להתחבר אבל אפשר להתחבר לקופסת צריבה
-
@חיים-6 רוט א"א, רוב הדברים אפשר לעשות באמצעותשינוי תפריט עם מובי דרך בלוטוס'
@שלמה-ווייס איך תלמד אותי? למובי הצלחתי עם בלוטוס
-
@יוסי-הגאון למחשב א"א להתחבר אבל אפשר להתחבר לקופסת צריבה
-
@יוסי-הגאון @לומדעס @שלמה-ווייס יש תשובה?
-
@יוסי-הגאון @לומדעס @שלמה-ווייס יש תשובה?
@חיים-6 יש תשובה מאד ברורה, בשביל רוט חייבים לתקן את הUSB או לצרוב באמצעות קופסת צריבה
-
@חיים-6 יש תשובה מאד ברורה, בשביל רוט חייבים לתקן את הUSB או לצרוב באמצעות קופסת צריבה
-
@לומדעס במקרה שאין USB צריך
-
@לומדעס במקרה שאין USB צריך
-
@שלמה-ווייס ואיך הוא יכול לצרוב בלי USB ??
@לומדעס כתבתי ברור מאד למעלה, באמצעות כבל F-BUS שמתחבר לנקודות ליד תושבת הסים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אני לא מכרתי טלפונים מעולם !!