האם סרטונים כאלו לא אמינים????
-
ראיתי את הסרטון הזה ונדהמתי שניתן אפילו להדמות כאילו בן אדם מסוים עושה פעולה מסוימת. ולפי"ז אפשר לצלם כל בנ"א ולעשות כאילו גנב בחנות???
אם זה כ"כ לא אמין איך סומכים על זה במקומות שונים???@שעטנ-ז-ג-ץ אמר בהאם סרטונים כאלו לא אמינים????:
ראיתי את הסרטון הזה ונדהמתי שניתן אפילו להדמות כאילו בן אדם מסוים עושה פעולה מסוימת. ולפי"ז אפשר לצלם כל בנ"א ולעשות כאילו גנב בחנות???
אם זה כ"כ לא אמין איך סומכים על זה במקומות שונים???זה אפליקציה שיכולה להפוך תמונות לסרטונים מצחיקים wombo ai, ואתה רואה לבד איזה אמינות יש לזה...

-
@שעטנ-ז-ג-ץ אמר בהאם סרטונים כאלו לא אמינים????:
ראיתי את הסרטון הזה ונדהמתי שניתן אפילו להדמות כאילו בן אדם מסוים עושה פעולה מסוימת. ולפי"ז אפשר לצלם כל בנ"א ולעשות כאילו גנב בחנות???
אם זה כ"כ לא אמין איך סומכים על זה במקומות שונים???זה אפליקציה שיכולה להפוך תמונות לסרטונים מצחיקים wombo ai, ואתה רואה לבד איזה אמינות יש לזה...

@חראשו
אין למחשב?! -
@שעטנ-ז-ג-ץ אמר בהאם סרטונים כאלו לא אמינים????:
ראיתי את הסרטון הזה ונדהמתי שניתן אפילו להדמות כאילו בן אדם מסוים עושה פעולה מסוימת. ולפי"ז אפשר לצלם כל בנ"א ולעשות כאילו גנב בחנות???
אם זה כ"כ לא אמין איך סומכים על זה במקומות שונים???זה אפליקציה שיכולה להפוך תמונות לסרטונים מצחיקים wombo ai, ואתה רואה לבד איזה אמינות יש לזה...

@חראשו האפליקצייה סגורה בנטפרי יש מצב להעלות לדרייב או מג'יקוד והאם היא אופליין
-
@חראשו
אין למחשב?!@יוסי-הגאון לא יודע
-
@חראשו האפליקצייה סגורה בנטפרי יש מצב להעלות לדרייב או מג'יקוד והאם היא אופליין
@דניאל-ביטון עוד מעט בעז"ה
-
@דניאל-ביטון עוד מעט בעז"ה
פוסט זה נמחק! -
@חראשו האפליקצייה סגורה בנטפרי יש מצב להעלות לדרייב או מג'יקוד והאם היא אופליין
@דניאל-ביטון אמר בהאם סרטונים כאלו לא אמינים????:
@חראשו האפליקצייה סגורה בנטפרי יש מצב להעלות לדרייב או מג'יקוד והאם היא אופליין
אגב- אני בנטפרי והאפליקציה יורדת לי
-
@דניאל-ביטון אמר בהאם סרטונים כאלו לא אמינים????:
@חראשו האפליקצייה סגורה בנטפרי יש מצב להעלות לדרייב או מג'יקוד והאם היא אופליין
אגב- אני בנטפרי והאפליקציה יורדת לי
@יוסי-הגאון צודק אכן זה ירד לי מוזר בהתחלה זה ביקש שליחה לבדיקה
-
@יוסי-הגאון צודק אכן זה ירד לי מוזר בהתחלה זה ביקש שליחה לבדיקה
@דניאל-ביטון
כניראה ששלחו לבדיקה, ורק עכשיו פתחו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות