בקשה | מחפש צלצולים של גלאקסי ואייפון (מה שמגיע מובנה במכשיר) אשמח לכמה שיותר סוגים
-
@יודוד לא אני מתכוון לצלצול החדש יותר
@קינג-קומפיוטר טוב בסדר
אנסה להשיג טובים יותר -
@קינג-קומפיוטר טוב בסדר
אנסה להשיג טובים יותר@יודוד גם לצלצול שיש לסמסונג יש אותו בשיר של שלוש דקות אבל הרינגטון עצמו הוא לא יותר מדקה
כנראה שמה שהבאת זה השיר ויש גם רינגטון מקוצר -
@קינג-קומפיוטר יש לך את של סמסונג ?
-
@יודוד לא אני מתכוון לצלצול החדש יותר
-
-
@ירושלים-שלי בכייף למי שיש עוד מקוריים שיעלה לפה כמה שיותר
-
@ירושלים-שלי בכייף למי שיש עוד מקוריים שיעלה לפה כמה שיותר
@יאיר1997 מאיפה יש להוריד את הצלילים האלו?
-
@יאיר1997 מאיפה יש להוריד את הצלילים האלו?
@ירושלים-שלי גם אני מחפש
-
@ירושלים-שלי גם אני מחפש
@יאיר1997 אמר בבקשה | מחפש צלצולים של גלאקסי ואייפון (מה שמגיע מובנה במכשיר) אשמח לכמה שיותר סוגים:
@ירושלים-שלי גם אני מחפש
אוקי, אם תמצאו תכתבו כאן אם זה אפשרי...
-
א איש אמת התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
