סמל של אוזניות
-
@שונה אמר בסמל של אוזניות:
למישהו יש פתרון שעובד שהטלפון נתקע על סמל של אוזניות חוץ ממה שדובר בפורם פתרון שעובד תודה
לנקות שם את המקום עם מקל אוזניים ניסתה?
-
במדה והגורם הוא טכני , אז הפתרונות שהוזכרו דווקא יחריפו את המצב ולא ישפרו ,
כי כניסת האזניות של טל' בשונה מנגן למשל
כוללת בתוכנה גם מפסק/מגען שתפקידו לדווח למערכת שהוכנסו אזניות
והפעולה מתבצעת בכךך שהראש PL מרחיק את הלשונית ממרכז השקע
ברגע שתכניס קיסם אזניים אתה רק תרחיק את זה עוד יותר .
הפתרון הוא דווקה לקחת מחט לכופף את ראש מעט ולנסות ולהחזיר את המגעים למרכז השקע . -
במדה והגורם הוא טכני , אז הפתרונות שהוזכרו דווקא יחריפו את המצב ולא ישפרו ,
כי כניסת האזניות של טל' בשונה מנגן למשל
כוללת בתוכנה גם מפסק/מגען שתפקידו לדווח למערכת שהוכנסו אזניות
והפעולה מתבצעת בכךך שהראש PL מרחיק את הלשונית ממרכז השקע
ברגע שתכניס קיסם אזניים אתה רק תרחיק את זה עוד יותר .
הפתרון הוא דווקה לקחת מחט לכופף את ראש מעט ולנסות ולהחזיר את המגעים למרכז השקע . -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות