עזרה| הסרת ה WI FI ממחשב נייד
-
@bbn
האם צריך אינטרנט להתקנה במחשב נייד? -
@bbn
האם צריך אינטרנט להתקנה במחשב נייד?@יוסי-הגאון אפשר גם בלי
-
@יוסי-הגאון אפשר גם בלי
@bbn תודה רבה
אכן, זה חסם את ה WI FI במצב- שאם אתה מדליק הוא ישר נכבה... -
@bbn תודה רבה
אכן, זה חסם את ה WI FI במצב- שאם אתה מדליק הוא ישר נכבה...@יוסי-הגאון זה בעצם חוסם את הגלישה במחשב וגם את הWIFI
ברגע שתתחבר לרשת של נטפרי בין אם זה עם כבל בין עם WIFI זה יפתח את הגלישה -
@bbn תודה רבה
אכן, זה חסם את ה WI FI במצב- שאם אתה מדליק הוא ישר נכבה...@יוסי-הגאון לא אמור לקרות. עד כמה שזכור לי הוא כאילו מתחבר גם לרשתות שאינן נטפרי, אבל אין אינטרנט ('מחובר, אין אינטרנט').
אבל תבדוק, אולי אני טועה. -
@יוסי-הגאון לא אמור לקרות. עד כמה שזכור לי הוא כאילו מתחבר גם לרשתות שאינן נטפרי, אבל אין אינטרנט ('מחובר, אין אינטרנט').
אבל תבדוק, אולי אני טועה.@נגן לא. אם זה לא אינטרנט נטפרי הוא לא מתחבר (רק אם אתה גולש עם נטפרי זה כותב לך התחברת בהצלחה)
@יוסי-הגאון אבל זה בתשלום הוויפרי, לא? -
@נגן לא. אם זה לא אינטרנט נטפרי הוא לא מתחבר (רק אם אתה גולש עם נטפרי זה כותב לך התחברת בהצלחה)
@יוסי-הגאון אבל זה בתשלום הוויפרי, לא?@יושב-אהלים לא ואגב גם מי שעושה אאוטנט שיעשה וויפרי מאוד חשוב וד"ל
-
@יושב-אהלים לא ואגב גם מי שעושה אאוטנט שיעשה וויפרי מאוד חשוב וד"ל
@googie ולהסיר אותו זה כן בתשלום?
-
@googie ולהסיר אותו זה כן בתשלום?
@יושב-אהלים כן 50 שקל
-
@googie ולהסיר אותו זה כן בתשלום?
@יושב-אהלים אמר בעזרה| הסרת ה WI FI ממחשב נייד:
@googie ולהסיר אותו זה כן בתשלום?
להסיר עולה 100 שקל
להתקין ללא תשלום -
@יושב-אהלים אמר בעזרה| הסרת ה WI FI ממחשב נייד:
@googie ולהסיר אותו זה כן בתשלום?
להסיר עולה 100 שקל
להתקין ללא תשלום -
@חראשו אמר בעזרה| הסרת ה WI FI ממחשב נייד:
@bbn אם להסיר עולה 100 , כבר עדיף להתקין שוב וינדוס, לא?
נכון מאוד
לא נראה לי שזה בריא למחשב להתקין סתם עוד פעם ווינדוס (תתקנו אותי אם אני לא צודק)
אני הקנתי אצלי, כמה פעמים א ווינדוס, ולא נגרמה לו בעיה כלשהיא...
-
שלום
קניתי מחשב
ולצערי הרב ראיתי שיש בו WI FI
איך אפשר להשבית את הווי פיי
(לא, אאוט נט...)
תודה רבה@יוסי-הגאון אמר בעזרה| הסרת ה WI FI ממחשב נייד:
שלום
קניתי מחשב
ולצערי הרב ראיתי שיש בו WI FI
איך אפשר להשבית את הווי פיי
(לא, אאוט נט...)
תודה רבהאפשר לשבור
-
@חראשו אמר בעזרה| הסרת ה WI FI ממחשב נייד:
@bbn אם להסיר עולה 100 , כבר עדיף להתקין שוב וינדוס, לא?
נכון מאוד
לא נראה לי שזה בריא למחשב להתקין סתם עוד פעם ווינדוס (תתקנו אותי אם אני לא צודק)
אני הקנתי אצלי, כמה פעמים א ווינדוס, ולא נגרמה לו בעיה כלשהיא...
@יוסי-הגאון רק עדיף למחוק אחר כך את הגירסאות הקודמות. תחפש בפורום...
-
@חראשו אמר בעזרה| הסרת ה WI FI ממחשב נייד:
@bbn אם להסיר עולה 100 , כבר עדיף להתקין שוב וינדוס, לא?
שששש....
פוסט זה נמחק! -
@יוסי-הגאון אמר בעזרה| הסרת ה WI FI ממחשב נייד:
שלום
קניתי מחשב
ולצערי הרב ראיתי שיש בו WI FI
איך אפשר להשבית את הווי פיי
(לא, אאוט נט...)
תודה רבהאפשר לשבור
@dshrppury
אולי תסביר איך אפשר לשבור את הוויפי
תודה רבה -
אתה יכול פשוט להסיר את הכרטיס רשת אלחוטי, כולל את הבלוטוס.
או לחלופין האפשרות הכי טובה לדעתי להתקין וויפרי כי זה גם חוסם בכבל או בסטיק וכ''ו בהצלחה. -
אתה יכול פשוט להסיר את הכרטיס רשת אלחוטי, כולל את הבלוטוס.
או לחלופין האפשרות הכי טובה לדעתי להתקין וויפרי כי זה גם חוסם בכבל או בסטיק וכ''ו בהצלחה.@אלוף-העולם-1
כן אבל בזה אם אני רוצה להתחבר לנטפרי אז אני כן יכול
ואני מעוניין שאפילו לנטפרי אני לא יוכל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות