דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. יצירת תא קולי (מעודכן)

יצירת תא קולי (מעודכן)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מערכות IVR - ימות המשיח
33 פוסטים 13 כותבים 1.4k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B מנותק
    B מנותק
    brochabar
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי brochabar
    #1

    תגובה: שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!
    @aiib דבר ראשון גם אם המספר שלך בימות חסום אפשר לעשות את התא הקולי.
    ב. ימות המשיח עכשיו פיתחו משהו וכל ההגדרות ייותר קלים, אז להלן ההגדרות
    בשלוחה הראשית מגדירים

    type=menu
    ;שלוחת תפריט
    check_template_filter=1
    ;סינון לפי רשימת תפוצה
    check_template_filter_active_go_to=/1
    ;באם קיים עובר לשלוחה 1
    check_template_filter_none_go_to=/2
    ;באם לא קיים עובר לשלוחה 2
    

    בשלוחה 1 הגדירו

    type=playfile
    ;סוג-השמעת קבצים
    

    בשלוחה 2 הגדירו

    type=record
    ;סוג=שלוחת הקלטות
    folder_move=/1
    ;הקלטה לשלוחה 1
    list_tzintuk=123
    ;רשימת צינתוקים לשליחת צינתוק
    record_ok=#
    ;בהקשה על # גומר הקלטה ללא תפריט אישור
    record_end_run_tzintuk=yes
    ;לאחר אישור הקלטה שלח צינתוק
    hangup_insert_file=yes
    ;במידה ונותק שמור הקלטה
    hangup_send_tzintuk=yes
    ;במידה ונותק שלח צינתוק
    say_record_number=no
    ;על תאמר שם הקלטה בסיום
    say_record_menu=no
    ;על תציע הקלטה נוספת
    record_end_goto=/hangup
    ;לאחר הקלטה נתק
    

    לשנות את הודעת מערכת מספר M1012
    ל. הגעתם לתא הקולי מספר------ אנא השעירו הודעתכם לאחר הצליל ובסיום הקישו סולמית או נתקו את השיחה
    ולא לשכוח להירשם לצינתוקים (ולאחר הרישום לימחק את שלוחת הרישום)

    type=tzintuk
    ;סוג שלוחה=צינתוקים
    list_tzintuk=123
    ;מספר רשימה להרשמה=123
    

    ודבר אחרון
    להוסיף את מספר הטלפון שעליו אתם עושים את שירות התא קולי לרשימת תפוצה 1
    מקווה שמובן

    על פי בקשתו של @איציק-בוזגלו ההגדרות הוסברו

    יצירת קשר

    ח א 3 תגובות תגובה אחרונה
    13
    • שאול נ"יש מנותק
      שאול נ"יש מנותק
      שאול נ"י
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @brochabar אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

      @aiib דבר ראשון גם אם המספר שלך בימות חסום אפשר לעשות את התא הקולי.

      איך בדיוק?
      אפשר להיכנס לקו רק אם הוא לא חסום

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • B brochabar

        תגובה: שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!
        @aiib דבר ראשון גם אם המספר שלך בימות חסום אפשר לעשות את התא הקולי.
        ב. ימות המשיח עכשיו פיתחו משהו וכל ההגדרות ייותר קלים, אז להלן ההגדרות
        בשלוחה הראשית מגדירים

        type=menu
        ;שלוחת תפריט
        check_template_filter=1
        ;סינון לפי רשימת תפוצה
        check_template_filter_active_go_to=/1
        ;באם קיים עובר לשלוחה 1
        check_template_filter_none_go_to=/2
        ;באם לא קיים עובר לשלוחה 2
        

        בשלוחה 1 הגדירו

        type=playfile
        ;סוג-השמעת קבצים
        

        בשלוחה 2 הגדירו

        type=record
        ;סוג=שלוחת הקלטות
        folder_move=/1
        ;הקלטה לשלוחה 1
        list_tzintuk=123
        ;רשימת צינתוקים לשליחת צינתוק
        record_ok=#
        ;בהקשה על # גומר הקלטה ללא תפריט אישור
        record_end_run_tzintuk=yes
        ;לאחר אישור הקלטה שלח צינתוק
        hangup_insert_file=yes
        ;במידה ונותק שמור הקלטה
        hangup_send_tzintuk=yes
        ;במידה ונותק שלח צינתוק
        say_record_number=no
        ;על תאמר שם הקלטה בסיום
        say_record_menu=no
        ;על תציע הקלטה נוספת
        record_end_goto=/hangup
        ;לאחר הקלטה נתק
        

        לשנות את הודעת מערכת מספר M1012
        ל. הגעתם לתא הקולי מספר------ אנא השעירו הודעתכם לאחר הצליל ובסיום הקישו סולמית או נתקו את השיחה
        ולא לשכוח להירשם לצינתוקים (ולאחר הרישום לימחק את שלוחת הרישום)

        type=tzintuk
        ;סוג שלוחה=צינתוקים
        list_tzintuk=123
        ;מספר רשימה להרשמה=123
        

        ודבר אחרון
        להוסיף את מספר הטלפון שעליו אתם עושים את שירות התא קולי לרשימת תפוצה 1
        מקווה שמובן

        על פי בקשתו של @איציק-בוזגלו ההגדרות הוסברו

        ח מנותק
        ח מנותק
        חיים 6
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @brochabar איפה כותבים את השורת פקודה?

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חיים 6

          @brochabar איפה כותבים את השורת פקודה?

          ח מנותק
          ח מנותק
          חיים 6
          מורחק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @brochabar מצאתי איפה אבל המערכת לא מתעדכנת לי במחשב היא כן אבל בטלפון היא לא

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שאול נ"יש מנותק
            שאול נ"יש מנותק
            שאול נ"י
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @חיים-6 עשית שמור?
            (תנסה כמה פעמים ללחוץ על השמור-לפעמים זה הבעיה)

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שאול נ"יש שאול נ"י

              @חיים-6 עשית שמור?
              (תנסה כמה פעמים ללחוץ על השמור-לפעמים זה הבעיה)

              ח מנותק
              ח מנותק
              חיים 6
              מורחק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @שאול-נ-י עשיתי הרבה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                אבוב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                למי שמעוניין יש מערכת תא קולי חינמית מאוד משוכללת במספר 058-325-7777

                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • א אבוב

                  למי שמעוניין יש מערכת תא קולי חינמית מאוד משוכללת במספר 058-325-7777

                  A מנותק
                  A מנותק
                  aiib
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @אבוב אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                  מאוד משוכללת

                  איזה שכלולים?!
                  איך זה עובד?

                  לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A aiib

                    @אבוב אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                    מאוד משוכללת

                    איזה שכלולים?!
                    איך זה עובד?

                    לומדעסל מנותק
                    לומדעסל מנותק
                    לומדעס
                    מדריכים עימוד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
                    #9

                    מי שרוצה יש לי כל מיני פתרונות להגיע לרבוטים
                    שאומרים את ה" הנכם מועברים לתא הקולי
                    " עם המספר שלו, וכן הודעת - ההודעה נשלחה
                    וכל המסביב מי שירצה שישלח בפרטי

                    2israel.israeli@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • B brochabar

                      תגובה: שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!
                      @aiib דבר ראשון גם אם המספר שלך בימות חסום אפשר לעשות את התא הקולי.
                      ב. ימות המשיח עכשיו פיתחו משהו וכל ההגדרות ייותר קלים, אז להלן ההגדרות
                      בשלוחה הראשית מגדירים

                      type=menu
                      ;שלוחת תפריט
                      check_template_filter=1
                      ;סינון לפי רשימת תפוצה
                      check_template_filter_active_go_to=/1
                      ;באם קיים עובר לשלוחה 1
                      check_template_filter_none_go_to=/2
                      ;באם לא קיים עובר לשלוחה 2
                      

                      בשלוחה 1 הגדירו

                      type=playfile
                      ;סוג-השמעת קבצים
                      

                      בשלוחה 2 הגדירו

                      type=record
                      ;סוג=שלוחת הקלטות
                      folder_move=/1
                      ;הקלטה לשלוחה 1
                      list_tzintuk=123
                      ;רשימת צינתוקים לשליחת צינתוק
                      record_ok=#
                      ;בהקשה על # גומר הקלטה ללא תפריט אישור
                      record_end_run_tzintuk=yes
                      ;לאחר אישור הקלטה שלח צינתוק
                      hangup_insert_file=yes
                      ;במידה ונותק שמור הקלטה
                      hangup_send_tzintuk=yes
                      ;במידה ונותק שלח צינתוק
                      say_record_number=no
                      ;על תאמר שם הקלטה בסיום
                      say_record_menu=no
                      ;על תציע הקלטה נוספת
                      record_end_goto=/hangup
                      ;לאחר הקלטה נתק
                      

                      לשנות את הודעת מערכת מספר M1012
                      ל. הגעתם לתא הקולי מספר------ אנא השעירו הודעתכם לאחר הצליל ובסיום הקישו סולמית או נתקו את השיחה
                      ולא לשכוח להירשם לצינתוקים (ולאחר הרישום לימחק את שלוחת הרישום)

                      type=tzintuk
                      ;סוג שלוחה=צינתוקים
                      list_tzintuk=123
                      ;מספר רשימה להרשמה=123
                      

                      ודבר אחרון
                      להוסיף את מספר הטלפון שעליו אתם עושים את שירות התא קולי לרשימת תפוצה 1
                      מקווה שמובן

                      על פי בקשתו של @איציק-בוזגלו ההגדרות הוסברו

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים 6
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @brochabar אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                      תגובה: שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!
                      @aiib דבר ראשון גם אם המספר שלך בימות חסום אפשר לעשות את התא הקולי.
                      ב. ימות המשיח עכשיו פיתחו משהו וכל ההגדרות ייותר קלים, אז להלן ההגדרות
                      בשלוחה הראשית מגדירים

                      type=menu
                      check_template_filter=1
                      check_template_filter_active_go_to=/1
                      check_template_filter_none_go_to=/2
                      

                      בשלוחה 1 הגדירו

                      type=playfile
                      

                      בשלוחה 2 הגדירו

                      type=record
                      folder_move=/1
                      list_tzintuk=123
                      record_ok=#
                      record_end_run_tzintuk=yes
                      hangup_insert_file=yes
                      hangup_send_tzintuk=yes
                      say_record_number=no
                      say_record_menu=no
                      record_end_goto=/hangup
                      

                      לשנות את הודעת מערכת מספר M1012
                      ל. הגעתם לתא הקולי מספר------ אנא השעירו הודעתכם לאחר הצליל ובסיום הקישו סולמית או נתקו את השיחה
                      ולא לשכוח להירשם לצינתוקים (ולאחר הרישום לימחק את שלוחת הרישום)

                      type=tzintuk
                      list_tzintuk=123
                      

                      ודבר אחרון
                      להוסיף את מספר הטלפון שעליו אתם עושים את שירות התא קולי לרשימת תפוצה 1
                      מקווה שמובן

                      לא הבנתי איך אני מוסיף לרשימת התפוצה?

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חיים 6

                        @brochabar אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                        תגובה: שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!
                        @aiib דבר ראשון גם אם המספר שלך בימות חסום אפשר לעשות את התא הקולי.
                        ב. ימות המשיח עכשיו פיתחו משהו וכל ההגדרות ייותר קלים, אז להלן ההגדרות
                        בשלוחה הראשית מגדירים

                        type=menu
                        check_template_filter=1
                        check_template_filter_active_go_to=/1
                        check_template_filter_none_go_to=/2
                        

                        בשלוחה 1 הגדירו

                        type=playfile
                        

                        בשלוחה 2 הגדירו

                        type=record
                        folder_move=/1
                        list_tzintuk=123
                        record_ok=#
                        record_end_run_tzintuk=yes
                        hangup_insert_file=yes
                        hangup_send_tzintuk=yes
                        say_record_number=no
                        say_record_menu=no
                        record_end_goto=/hangup
                        

                        לשנות את הודעת מערכת מספר M1012
                        ל. הגעתם לתא הקולי מספר------ אנא השעירו הודעתכם לאחר הצליל ובסיום הקישו סולמית או נתקו את השיחה
                        ולא לשכוח להירשם לצינתוקים (ולאחר הרישום לימחק את שלוחת הרישום)

                        type=tzintuk
                        list_tzintuk=123
                        

                        ודבר אחרון
                        להוסיף את מספר הטלפון שעליו אתם עושים את שירות התא קולי לרשימת תפוצה 1
                        מקווה שמובן

                        לא הבנתי איך אני מוסיף לרשימת התפוצה?

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיים 6
                        מורחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @brochabar זה לא גומר יחידות נכון?

                        B תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חיים 6

                          @brochabar זה לא גומר יחידות נכון?

                          B מנותק
                          B מנותק
                          brochabar
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @חיים-6 אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                          @brochabar זה לא גומר יחידות נכון?

                          לא
                          @שאול-נ-י אם אתה עושה הפניה אז גם אם המספר חסום הוא יעביר
                          @חיים-6 אתה נכנס ללשונית שיגור הודעות>רשימת תפוצה>הוסף מספר

                          יצירת קשר

                          שאול נ"יש שמואל ש.ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • B brochabar

                            @חיים-6 אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                            @brochabar זה לא גומר יחידות נכון?

                            לא
                            @שאול-נ-י אם אתה עושה הפניה אז גם אם המספר חסום הוא יעביר
                            @חיים-6 אתה נכנס ללשונית שיגור הודעות>רשימת תפוצה>הוסף מספר

                            שאול נ"יש מנותק
                            שאול נ"יש מנותק
                            שאול נ"י
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @brochabar אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                            @שאול-נ-י אם אתה עושה הפניה אז גם אם המספר חסום הוא יעביר

                            ממש לא נכון
                            אי אפשר לעשות הפנייה באם המספר חסום

                            לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • B brochabar

                              @חיים-6 אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                              @brochabar זה לא גומר יחידות נכון?

                              לא
                              @שאול-נ-י אם אתה עושה הפניה אז גם אם המספר חסום הוא יעביר
                              @חיים-6 אתה נכנס ללשונית שיגור הודעות>רשימת תפוצה>הוסף מספר

                              שמואל ש.ש מנותק
                              שמואל ש.ש מנותק
                              שמואל ש.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @brochabar אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                              @שאול-נ-י אם אתה עושה הפניה אז גם אם המספר חסום הוא יעביר

                              אם המספר חסום באחרים אבל אצליך פתוח, אז אתה צודק, אבל אם גם אצליך חסום, אז מי שמופנה למספר ישמע שהמספר חסום לחיוג...

                              הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
                              כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

                              B תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שמואל ש.ש שמואל ש.

                                @brochabar אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                                @שאול-נ-י אם אתה עושה הפניה אז גם אם המספר חסום הוא יעביר

                                אם המספר חסום באחרים אבל אצליך פתוח, אז אתה צודק, אבל אם גם אצליך חסום, אז מי שמופנה למספר ישמע שהמספר חסום לחיוג...

                                B מנותק
                                B מנותק
                                brochabar
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @שמואל-ש אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                                @brochabar אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                                @שאול-נ-י אם אתה עושה הפניה אז גם אם המספר חסום הוא יעביר

                                אם המספר חסום באחרים אבל אצליך פתוח, אז אתה צודק, אבל אם גם אצליך חסום, אז מי שמופנה למספר ישמע שהמספר חסום לחיוג...

                                טוב אאם אתם קובעים עובדות אז מי אני שיחלוק
                                אבל זכור לי אחרת

                                יצירת קשר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שאול נ"יש שאול נ"י

                                  @brochabar אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                                  @שאול-נ-י אם אתה עושה הפניה אז גם אם המספר חסום הוא יעביר

                                  ממש לא נכון
                                  אי אפשר לעשות הפנייה באם המספר חסום

                                  לומדעסל מנותק
                                  לומדעסל מנותק
                                  לומדעס
                                  מדריכים עימוד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
                                  #16

                                  @שאול-נ-י אפשר לעשות הפניה גם אם המספר חסום
                                  רק הבעיה שהוא ישמע שהמספר חסום לקומה
                                  הכשרה ומכוין שאתה הוא זה שמפנה ואצלך זה חסום
                                  אז זה לא ייפתח לו כלום אלא ישמיע לו כמו שאתה שומע

                                  2israel.israeli@gmail.com

                                  שאול נ"יש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • לומדעסל לומדעס

                                    @שאול-נ-י אפשר לעשות הפניה גם אם המספר חסום
                                    רק הבעיה שהוא ישמע שהמספר חסום לקומה
                                    הכשרה ומכוין שאתה הוא זה שמפנה ואצלך זה חסום
                                    אז זה לא ייפתח לו כלום אלא ישמיע לו כמו שאתה שומע

                                    שאול נ"יש מנותק
                                    שאול נ"יש מנותק
                                    שאול נ"י
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @לומדעס אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                                    @שאול-נ-י אפשר לעשות הפניה גם אם המספר חסום
                                    רק הבעיה שהוא ישמע שהמספר חסום לקומה

                                    כמובן. לזה הכוונה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • B brochabar

                                      תגובה: שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!
                                      @aiib דבר ראשון גם אם המספר שלך בימות חסום אפשר לעשות את התא הקולי.
                                      ב. ימות המשיח עכשיו פיתחו משהו וכל ההגדרות ייותר קלים, אז להלן ההגדרות
                                      בשלוחה הראשית מגדירים

                                      type=menu
                                      ;שלוחת תפריט
                                      check_template_filter=1
                                      ;סינון לפי רשימת תפוצה
                                      check_template_filter_active_go_to=/1
                                      ;באם קיים עובר לשלוחה 1
                                      check_template_filter_none_go_to=/2
                                      ;באם לא קיים עובר לשלוחה 2
                                      

                                      בשלוחה 1 הגדירו

                                      type=playfile
                                      ;סוג-השמעת קבצים
                                      

                                      בשלוחה 2 הגדירו

                                      type=record
                                      ;סוג=שלוחת הקלטות
                                      folder_move=/1
                                      ;הקלטה לשלוחה 1
                                      list_tzintuk=123
                                      ;רשימת צינתוקים לשליחת צינתוק
                                      record_ok=#
                                      ;בהקשה על # גומר הקלטה ללא תפריט אישור
                                      record_end_run_tzintuk=yes
                                      ;לאחר אישור הקלטה שלח צינתוק
                                      hangup_insert_file=yes
                                      ;במידה ונותק שמור הקלטה
                                      hangup_send_tzintuk=yes
                                      ;במידה ונותק שלח צינתוק
                                      say_record_number=no
                                      ;על תאמר שם הקלטה בסיום
                                      say_record_menu=no
                                      ;על תציע הקלטה נוספת
                                      record_end_goto=/hangup
                                      ;לאחר הקלטה נתק
                                      

                                      לשנות את הודעת מערכת מספר M1012
                                      ל. הגעתם לתא הקולי מספר------ אנא השעירו הודעתכם לאחר הצליל ובסיום הקישו סולמית או נתקו את השיחה
                                      ולא לשכוח להירשם לצינתוקים (ולאחר הרישום לימחק את שלוחת הרישום)

                                      type=tzintuk
                                      ;סוג שלוחה=צינתוקים
                                      list_tzintuk=123
                                      ;מספר רשימה להרשמה=123
                                      

                                      ודבר אחרון
                                      להוסיף את מספר הטלפון שעליו אתם עושים את שירות התא קולי לרשימת תפוצה 1
                                      מקווה שמובן

                                      על פי בקשתו של @איציק-בוזגלו ההגדרות הוסברו

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      איציק בוזגלו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @brochabar יישר כח על ההסבר
                                      יש מצב להסביר מה היא כל הגדרה. כדי שגם מי שמבין בהגדרות של ימות יבין בדיוק מה כל הגדרה?

                                      B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איציק בוזגלו

                                        @brochabar יישר כח על ההסבר
                                        יש מצב להסביר מה היא כל הגדרה. כדי שגם מי שמבין בהגדרות של ימות יבין בדיוק מה כל הגדרה?

                                        B מנותק
                                        B מנותק
                                        brochabar
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @איציק-בוזגלו אמר ביצירת תא קולי (מעודכן):

                                        @brochabar יישר כח על ההסבר
                                        יש מצב להסביר מה היא כל הגדרה. כדי שגם מי שמבין בהגדרות של ימות יבין בדיוק מה כל הגדרה?

                                        כשיהיה לי זמן

                                        יצירת קשר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • T מנותק
                                          T מנותק
                                          t.k
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          אולי אפשר להוסיף הגדרות של קבלת הודעה למייל עם כל הודעה זה יכול להיות מאד נוח להרבה מן המשתמשים
                                          כמו"כ אם אפשר להגדיר שלפני כל הקלטה ישמיע את מס' הטלפון שהשאיר את ההודעה והשעה שבה הושארה ההודעה גם יועיל מאד
                                          תודה רבה

                                          S ל ה 4 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר