תרגום אדובי
-
@חיים-6 ואיך אני קשור לתרגום תוכנות????
-
-
@חיים-6 צדיק שלי.
בא תתמקד.
מה אתה רוצה?
ללמוד איך מתרגמים?
ללמוד איך פותחים תוכנות?
ללמוד איפה נמצאים הקבצים שצריך לתרגם?
ללמוד איך סוגרים אותם?
לדעת איזה תוכנות כבר מתורגמות ואיזה לא? -
@פלורידה אני רוצה ללמוד איך לתרגם ואז ממילא אני צריך לדעת איך פותחים ומילא אני צריך לגעת איפה הקבצים וממילא איך סוגרים את התוכנה.
ואני רוצה לתרגם את פרימייר בעצמי
רואים שאין לך ראש של גמרא -
-
-
@חיים-6 אמר בתרגום אדובי:
@לוי-יצחק אני רוצה אותה מה זה איכפת לכם?
חבל על העבודה, בא תתרגם תוכנה אחרת כך שכולם ירוויחו, אתה לא תעבוד סתם ואנחנו נקבל עוד תוכנה מתורגמת.
אבל עם אתה רוצה שנעזור לך לתרגם אז בשמחה, איך אתה רוצה להתחיל? -
-
-
-
@מומחה-ברמה אמר בתרגום אדובי:
@לוי-יצחק הוא רוצה לדעת איזה קבצים לתרגם בפריימיר
במדריך של אברך מייבין מוסבר איך למצוא את הקבצים האלו.
-
@מומחה-ברמה אמר בתרגום אדובי:
@לוי-יצחק הוא רוצה לדעת איזה קבצים לתרגם בפריימיר
במדריך של אברך מייבין מוסבר איך למצוא את הקבצים האלו.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות