פקודות מאקרו באקסל עם לחצנים
-
שלום לכולם,
אני רוצה ליצור לעצמי כרטיסיה חדשה באקסל, שבה יהיו לי לחצנים שיקלידו לי טקסטים מסוימים בתוך הגיליון עבודה.
בוורד ישנה אפשרות כשמתחילים להקליט פקודת מאקרו לבחור האם ההפעלה תהיה בקיצור דרך או בלחצן, אבל באקסל אין את זה? -
שלום לכולם,
אני רוצה ליצור לעצמי כרטיסיה חדשה באקסל, שבה יהיו לי לחצנים שיקלידו לי טקסטים מסוימים בתוך הגיליון עבודה.
בוורד ישנה אפשרות כשמתחילים להקליט פקודת מאקרו לבחור האם ההפעלה תהיה בקיצור דרך או בלחצן, אבל באקסל אין את זה? -
שלום לכולם,
אני רוצה ליצור לעצמי כרטיסיה חדשה באקסל, שבה יהיו לי לחצנים שיקלידו לי טקסטים מסוימים בתוך הגיליון עבודה.
בוורד ישנה אפשרות כשמתחילים להקליט פקודת מאקרו לבחור האם ההפעלה תהיה בקיצור דרך או בלחצן, אבל באקסל אין את זה?@איציק-הצדיק קודם יוצרים את פקודות המאקרו, לאחמ"כ מכניסים את זה דרך התאמה אישית של רצועת הכלים, מצו"ב תמונה.

-
@איציק-הצדיק קודם יוצרים את פקודות המאקרו, לאחמ"כ מכניסים את זה דרך התאמה אישית של רצועת הכלים, מצו"ב תמונה.

@מדהים תודה רבה, ואני כבר יעלה שאלה נוספת איך אני יוצר אייקון ספציפי ללחצן מסוים?
-
@מדהים תודה רבה, ואני כבר יעלה שאלה נוספת איך אני יוצר אייקון ספציפי ללחצן מסוים?
-
@מדהים תודה רבה זה אני מכיר אבל איך אני מוסיף אייקונים לרשימה שם?
-
@מדהים תודה רבה זה אני מכיר אבל איך אני מוסיף אייקונים לרשימה שם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

