דרישות מערכת לפוטושופ 2021
-
@a0533057932 דווקא זה בסדר גמור 8 ראם לא בשביל גרפיקאי אבל לשימוש ביתי זה מציון גם עם פוטושופ (מניסיון)
-
@a0533057932 דווקא זה בסדר גמור 8 ראם לא בשביל גרפיקאי אבל לשימוש ביתי זה מציון גם עם פוטושופ (מניסיון)
@דניאל-ביטון 2019 אדובי ביקשו מינימום 2
2021 הם מבקשים מינימום 8
כלומר יתכן ויעבוד בפחות
אולם כל דבר יקח הרבה הרבה יותר זמן -
@דניאל-ביטון 2019 אדובי ביקשו מינימום 2
2021 הם מבקשים מינימום 8
כלומר יתכן ויעבוד בפחות
אולם כל דבר יקח הרבה הרבה יותר זמן@a0533057932 בסדר תמיד הם לוקחים פור שלא יהיו תלונות אחר כך מאנשים שלא עובד אבל בוודאות מספיק שמונה אלא עם הוא מפעיל את פוטושופ אינדזיין ואילסטריטור ביחד
-
@a0533057932 בסדר תמיד הם לוקחים פור שלא יהיו תלונות אחר כך מאנשים שלא עובד אבל בוודאות מספיק שמונה אלא עם הוא מפעיל את פוטושופ אינדזיין ואילסטריטור ביחד
@דניאל-ביטון ושוב
ב2019 הם אמרו שמספיק 2
עכשיו צריך 8
כלומר הדרישות הוכפלו פי 4 -
@a0533057932 דווקא זה בסדר גמור 8 ראם לא בשביל גרפיקאי אבל לשימוש ביתי זה מציון גם עם פוטושופ (מניסיון)
@דניאל-ביטון אמר בדרישות מערכת לפוטושופ 2021:
אבל לשימוש ביתי זה מציון גם עם פוטושופ (מניסיון)
אני צריך לשימוש ביתי מינוס. סבבה בשבילי. תודה. (גם לא איכפת לי שיהיה קצת איטי)
-
@דניאל-ביטון אמר בדרישות מערכת לפוטושופ 2021:
אבל לשימוש ביתי זה מציון גם עם פוטושופ (מניסיון)
אני צריך לשימוש ביתי מינוס. סבבה בשבילי. תודה. (גם לא איכפת לי שיהיה קצת איטי)
-
@איציק-דייטש אמר בדרישות מערכת לפוטושופ 2021:
אם לא אכפת לך
לא אכפת לי שפעולה מסוימת בפוטושופ עצמו תקח קצת זמן. לא שזה יאט את המחשב באופן כללי. מקווה שהבנתי נכון.
-
@איציק-דייטש אמר בדרישות מערכת לפוטושופ 2021:
אם לא אכפת לך
לא אכפת לי שפעולה מסוימת בפוטושופ עצמו תקח קצת זמן. לא שזה יאט את המחשב באופן כללי. מקווה שהבנתי נכון.
@igo פוטושופ יעבוד על המחשב שלך מעולה ולא יאט שום דבר והוא עצמו לא יהיה איטי (8GB RAN ו64 סיביות ווינדוס 10 זה מה שצריך לפוטושופ)
-
@igo פוטושופ יעבוד על המחשב שלך מעולה ולא יאט שום דבר והוא עצמו לא יהיה איטי (8GB RAN ו64 סיביות ווינדוס 10 זה מה שצריך לפוטושופ)
@יושב-אהלים שחכת שורה הכי חשובה מהמפרט
כרטיס מסך -
@יושב-אהלים שחכת שורה הכי חשובה מהמפרט
כרטיס מסךGPU עם תמיכה ב-DirectX 12
2 GB של זיכרון GPU
המפרט הנדרש נמצא כאן -
GPU עם תמיכה ב-DirectX 12
2 GB של זיכרון GPU
המפרט הנדרש נמצא כאן@יושב-אהלים כלומר
שלמי שאין כרטיס מסך המחשב לא יעבוד כרגיל ללא שום איטיות
ו8 גיגה זה רק המינימום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות