קבלת מיילים פעמיים מרשימת תפוצה
-
יש כמה רשימות תפוצה שאני מנוי אליהם, וכל דבר מגיע פעמיים [בג'ימייל]. בדקתי אולי זו בעיה בחברת דיוור, אך השולחים השונים שולחים דרך חברות דיוור אחרות, ולמרות זאת כל מייל מגיע פעמיים [דרך אותה חברת דיוור]. יש לציין שיש דברים שאני מנוי אליהם ומגיעים רק פעם אחת. מה יכול לגרום לזה?
-
@אהרן אמר בקבלת מיילים פעמיים מרשימת תפוצה:
בדקתי וזה לא נשלח דרך אותה חברת דיוור. מה יכול לגרום לזה?
לא מבין מה האינטרס של מי שזה לא יהיה להשתמש בשתי חברות דיוור
אבל אם לא זה הייתי אומר שנרשמת דרך שתי כתובות שונות
ושאחת מהם מוגדרת להעביר מיילים אוטומטית לשניה... -
@אמרתי-אני-יודע אמר בקבלת מיילים פעמיים מרשימת תפוצה:
@אהרן אם זה לא מגיע דרך אותו חברת דיוור, זה פשוט שהם הכניסו אותך לשני החברות... (בטעות)
תודה, הגהתי את השאלה.
@ישראליק אמר בקבלת מיילים פעמיים מרשימת תפוצה:
אם לא זה הייתי אומר שנרשמת דרך שתי כתובות שונות
ושאחת מהם מוגדרת להעביר מיילים אוטומטית לשניה...גאון! בדקתי עכשיו ואכן, עשיתי הפניה מהמייל הישן לחדש כבר לפני שנים, וכנראה נרשמתי בטעות שוב מהחדש.
-
@ישראליק במערכות דיוור יש 2 אפשרויות בהרשמה למשתמש חדש: עדכון פרטים והרשמה מחדש ייתכן ונרשמת בטעות פעמיים או שהמנהל צרף רשימות ואתה רשום פעמיים. ייתכן גם שאתה נמצא בשתי רשימות במקביל אצל אותו אדם (קורה לפעמים אוטומטית)
והמייל נשלח לכל מי שנמצא ברשימה.
תכלס-אם מפריע לך תסיר את עצמך מהרשימה (פעם אחת) או תשלח מייל חוזר לבעל המערכת ותבקש ממנו לסדר את זה -
@sara21 אמר בקבלת מיילים פעמיים מרשימת תפוצה:
@ישראליק במערכות דיוור יש 2 אפשרויות בהרשמה למשתמש חדש: עדכון פרטים והרשמה מחדש ייתכן ונרשמת בטעות פעמיים או שהמנהל צרף רשימות ואתה רשום פעמיים. ייתכן גם שאתה נמצא בשתי רשימות במקביל אצל אותו אדם (קורה לפעמים אוטומטית)
והמייל נשלח לכל מי שנמצא ברשימה.
תכלס-אם מפריע לך תסיר את עצמך מהרשימה (פעם אחת) או תשלח מייל חוזר לבעל המערכת ותבקש ממנו לסדר את זהחבל שמתייגים בנאדם לא קשור
וחבל שמגיבים בלי לראות את כל האשכול