המלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.
-
אשמח לקבל המלצות על מכשיר סמסונג טוב וזול (באיזור ה-800 1,000 ₪
תודה רבה ★
-
אשמח לקבל המלצות על מכשיר סמסונג טוב וזול (באיזור ה-800 1,000 ₪
תודה רבה ★
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
סמסונג טוב וזול
יש סמסונג טוב
יש סמסונג זול
שילוב של שניהם זה רק בהחלפת המילה הראשונה
ל HUAWEI
שיאומי
אופו וכד' -
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
סמסונג טוב וזול
יש סמסונג טוב
יש סמסונג זול
שילוב של שניהם זה רק בהחלפת המילה הראשונה
ל HUAWEI
שיאומי
אופו וכד'@a0533057932 למה ב1000 שקל הוא יכול למצוא מכשיר מצוין רק איזה מכשיר כשר? תומך?מוגן?
-
@a0533057932 למה ב1000 שקל הוא יכול למצוא מכשיר מצוין רק איזה מכשיר כשר? תומך?מוגן?
@ילד-חכם אפשר דגם של מכשיר טוב של סמסונג במחיר 1000
ותבין לא מדובר פה על כשרים בכלל למיטב הבנתי אלא על סמארטפון -
@ילד-חכם אפשר דגם של מכשיר טוב של סמסונג במחיר 1000
ותבין לא מדובר פה על כשרים בכלל למיטב הבנתי אלא על סמארטפון -
@ילד-חכם אפשר דגם של מכשיר טוב של סמסונג במחיר 1000
ותבין לא מדובר פה על כשרים בכלל למיטב הבנתי אלא על סמארטפון -
אשמח לקבל המלצות על מכשיר סמסונג טוב וזול (באיזור ה-800 1,000 ₪
תודה רבה ★
@ירושלים-שלי גאלקסי A12
-
אשמח לקבל המלצות על מכשיר סמסונג טוב וזול (באיזור ה-800 1,000 ₪
תודה רבה ★
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
אשמח לקבל המלצות על מכשיר סמסונג טוב וזול (באיזור ה-800 1,000 ₪
תודה רבה ★
גלקסי איי 70 או איי 51
-
@ירושלים-שלי גאלקסי A12
@יהושע-זופניק עסקן?
-
@יהושע-זופניק עסקן?
@ילד-חכם מה?
-
@ילד-חכם מה?
@יהושע-זופניק מה זאת אומרת גאלקסי A12
-
@יהושע-זופניק מה זאת אומרת גאלקסי A12
@ילד-חכם @ירושלים-שלי ביקש המלצה לפלאפון טוב של סמסונג בטווח המחירים האלה אז המלצתי על
@יהושע-זופניק אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
גאלקסי A12
-
@ילד-חכם @ירושלים-שלי ביקש המלצה לפלאפון טוב של סמסונג בטווח המחירים האלה אז המלצתי על
@יהושע-זופניק אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
גאלקסי A12
-
אשמח לקבל המלצות על מכשיר סמסונג טוב וזול (באיזור ה-800 1,000 ₪
תודה רבה ★
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
אשמח לקבל המלצות על מכשיר סמסונג טוב וזול (באיזור ה-800 1,000 ₪
תודה רבה ★
אם זה יד ראשונה אז s8- או a70 [תלוי מה השימוש]
או שעדיף יד שניה -
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
אשמח לקבל המלצות על מכשיר סמסונג טוב וזול (באיזור ה-800 1,000 ₪
תודה רבה ★
אם זה יד ראשונה אז s8- או a70 [תלוי מה השימוש]
או שעדיף יד שניה@1divid יד ראשונה. למה לא A71?
לא באמת הצלחתי להבין מה טוב עבורי (מכל הסקירות ברשת למיניהם).
-
@1divid יד ראשונה. למה לא A71?
לא באמת הצלחתי להבין מה טוב עבורי (מכל הסקירות ברשת למיניהם).
@ירושלים-שלי סדרת הA היא סידרה פשוטה לשוק הנמוך, בגדול, לשימוש פשוט הם מעולים אם את מחפשת במחיר הזה תחפשי אחד מהA שהוא במחיר שלך (נראה לי https://www.ilovepdf.com/sign-pdf או A50 זה למחיר שצינת, הA12 יותר זול והA71 יותר יקר) אני משתמש עם סמסונג גלקסי A51 ואני מאוד מרוצה, אזור ה900 שקל ואחלה מחיר
-
@1divid יד ראשונה. למה לא A71?
לא באמת הצלחתי להבין מה טוב עבורי (מכל הסקירות ברשת למיניהם).
-
@ירושלים-שלי סדרת הA היא סידרה פשוטה לשוק הנמוך, בגדול, לשימוש פשוט הם מעולים אם את מחפשת במחיר הזה תחפשי אחד מהA שהוא במחיר שלך (נראה לי https://www.ilovepdf.com/sign-pdf או A50 זה למחיר שצינת, הA12 יותר זול והA71 יותר יקר) אני משתמש עם סמסונג גלקסי A51 ואני מאוד מרוצה, אזור ה900 שקל ואחלה מחיר
@יושב-אהלים ואיך המצלמה בו?? תוכלו לצלם לי ולשלוח תמונה.
-
מה המקביל שלו ב-IPhone?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות