המלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.
-
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
תודה לכולם, קניתי Samsung A71 עם 6 ג'יגה ראם, בינתיים חלק...
מכשיר פצצה אבל בטח עלה יותר ממה שציינת
רק כמו כולם חייב מגן מסך ומגן אחוריhttps://www.tgspot.co.il/galaxy-a51-5g-and-galaxy-a71-5g-launched/
@יושב-אהלים@1divid אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
https://www.tgspot.co.il/galaxy-a51-5g-and-galaxy-a71-5g-launched/
@יושב-אהליםזה בדיוק מה ששאלתי, אני יודע שהם הוציאו טלפונים דור 5 ושאלתי את @ירושלים-שלי אם היא קנתה דור חמש או לא
-
@ירושלים-שלי אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
תודה לכולם, קניתי Samsung A71 עם 6 ג'יגה ראם, בינתיים חלק...
מכשיר פצצה אבל בטח עלה יותר ממה שציינת
רק כמו כולם חייב מגן מסך ומגן אחוריhttps://www.tgspot.co.il/galaxy-a51-5g-and-galaxy-a71-5g-launched/
@יושב-אהלים@1divid עלה 1,350 ₪
-
@1divid אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
https://www.tgspot.co.il/galaxy-a51-5g-and-galaxy-a71-5g-launched/
@יושב-אהליםזה בדיוק מה ששאלתי, אני יודע שהם הוציאו טלפונים דור 5 ושאלתי את @ירושלים-שלי אם היא קנתה דור חמש או לא
@יושב-אהלים דור 4, לא דור 5.
-
התלבטתי בינו לבין אייפון 11, סמסונג הכריע!!
אולי בקניה הבאה...
-
התלבטתי בינו לבין אייפון 11, סמסונג הכריע!!
אולי בקניה הבאה...
@ירושלים-שלי אייפון זה פלאפון מסורבל ובלי טביעת אצבע פשוט סיוט (אגב גם אייפון 12 הוא הכי גרוע בקליטת 5 G
-
@ירושלים-שלי אייפון זה פלאפון מסורבל ובלי טביעת אצבע פשוט סיוט (אגב גם אייפון 12 הוא הכי גרוע בקליטת 5 G
@ילד-חכם למה מסורבל?? במה הוא מסורבל?
וגם, טביעת אצבע זה לא המשיח שלי!!! הרבה פעמים זה נהרס לפני המכשיר, ואז ממילא אני נשארת רק עם סיסמה.
-
@ילד-חכם למה מסורבל?? במה הוא מסורבל?
וגם, טביעת אצבע זה לא המשיח שלי!!! הרבה פעמים זה נהרס לפני המכשיר, ואז ממילא אני נשארת רק עם סיסמה.
@ירושלים-שלי מי שעובר מאנדרואיד לאייפון זה קשה מאוד אמרתי סך הכל את דעתי
-
@ירושלים-שלי מי שעובר מאנדרואיד לאייפון זה קשה מאוד אמרתי סך הכל את דעתי
@ילד-חכם האא, התכונתם למערכת הפעלה?
-
@ילד-חכם האא, התכונתם למערכת הפעלה?
@ירושלים-שלי כן
-
@ירושלים-שלי כן
@ילד-חכם אמר בהמלצה | מכשיר סמסונג טוב זול.:
@ירושלים-שלי כן
אוקי, זה עניין של הרגל!! וזה בכלל לא הרבה יותר קשה כמו שמדברים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות