אפשר להשתמש באותו מערכת כדי לזהות שיחות בשתי טלפונים?
-
@iva הוא רוצה מספר פתוח לקומה הכשרה בקו של ימות המשיח.
@ירושלים-שלי למה דווקא של ימות המשיח?
מה זה משנה? אני ראיתי שהוא נותן ציטוט@nbhgv אמר באפשר להשתמש באותו מערכת כדי לזהות שיחות בשתי טלפונים?:
תגובה: זיהוי מספר חסוי
שזה אומר שהוא רוצה לזהות מספר חסוי
אז למה דווקא של ימות המשיח הוא יכול בכל מערכת -
@ירושלים-שלי למה דווקא של ימות המשיח?
מה זה משנה? אני ראיתי שהוא נותן ציטוט@nbhgv אמר באפשר להשתמש באותו מערכת כדי לזהות שיחות בשתי טלפונים?:
תגובה: זיהוי מספר חסוי
שזה אומר שהוא רוצה לזהות מספר חסוי
אז למה דווקא של ימות המשיח הוא יכול בכל מערכת -
@ירושלים-שלי למה דווקא של ימות המשיח?
מה זה משנה? אני ראיתי שהוא נותן ציטוט@nbhgv אמר באפשר להשתמש באותו מערכת כדי לזהות שיחות בשתי טלפונים?:
תגובה: זיהוי מספר חסוי
שזה אומר שהוא רוצה לזהות מספר חסוי
אז למה דווקא של ימות המשיח הוא יכול בכל מערכת@iva לגבי הזיהוי של מספרים חסומים אני מכירה את זה בימות המשיח, לא התנסיתי במשהו אחר, כך שלא ידוע לי על זה - אין לי מניות בימות המשיח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות