יישומים לנוקיה 6300 אזה סוג יישומים הוא תומך
-
@מומחה-בלעזור בדוק??
כי זה נוקיה חדש ויש על זה וואצפ וכ' אני אנסה אבל לא נראה לי שיש וואצפ jar -
@מומחה-בלעזור בדוק??
כי זה נוקיה חדש ויש על זה וואצפ וכ' אני אנסה אבל לא נראה לי שיש וואצפ jar -
@אבי עובד עליו יישומים של KAIOX
וואצפ שלו הוא לא הוואצפ הרגיל
נ.ב. זה לא אנדרואיד ולא סימביאן
ולכן האפליקציות של שניהם לא יעבדו עליו -
@אבי פה אמור להיות כל היישומים שנתמכים במערכת הפעלה הזו..
https://www.kaiostech.com/store/
456 יישומים,@מה-הבעיה זה חנות
השאלה היא האם יש יישומים שלא נכנסו לחנות -
@מה-הבעיה זה חנות
השאלה היא האם יש יישומים שלא נכנסו לחנות@a0533057932 אין לי מושג..
-
@מה-הבעיה זה חנות
השאלה היא האם יש יישומים שלא נכנסו לחנות@a0533057932 אמר ביישומים לנוקיה 6300 אזה סוג יישומים הוא תומך:
@מה-הבעיה זה חנות
השאלה היא האם יש יישומים שלא נכנסו לחנותאבל מאיפה אני מוריד את היישומים ?
-
@a0533057932 אמר ביישומים לנוקיה 6300 אזה סוג יישומים הוא תומך:
@מה-הבעיה זה חנות
השאלה היא האם יש יישומים שלא נכנסו לחנותאבל מאיפה אני מוריד את היישומים ?
@אבי מהחנות
היא מותקנת על המכשיר -
@a0533057932 אמר ביישומים לנוקיה 6300 אזה סוג יישומים הוא תומך:
@מה-הבעיה זה חנות
השאלה היא האם יש יישומים שלא נכנסו לחנותאבל מאיפה אני מוריד את היישומים ?
-
@אבי מהחנות
היא מותקנת על המכשיר@a0533057932 לא אני קניתי תומך כשר ואין לי חנות
-
@a0533057932 לא אני קניתי תומך כשר ואין לי חנות
@אבי תומך כשר יש בו חנות
עכ"פ אצלי
כוונתך לכשר? -
@אבי תומך כשר יש בו חנות
עכ"פ אצלי
כוונתך לכשר?@a0533057932 לא מחקו לו את החנות ואת הוואצפ וכד'
-
@a0533057932 לא מחקו לו את החנות ואת הוואצפ וכד'
@אבי אחרי איפוס זה לא חוזר?
-
@אבי אחרי איפוס זה לא חוזר?
@a0533057932 לא ניסיתי אבל לא נראה לי
-
@מה-הבעיה זה חנות
השאלה היא האם יש יישומים שלא נכנסו לחנות -
@a0533057932 לא אני קניתי תומך כשר ואין לי חנות
-
@yair לא הבנתי איפה אפשר להשיג את הגרסא שלך.
אני רוצה נגן ומצלמה ואולי עוד כמה שטויות כמו מפות תפילון וכדו -
@a0533057932 יש מלא יישומים שלא נכנסו לחנות.
מותקנים דרך דלת אחורית במערכת.
בנוקיות החדשים חסמו התקנת אפליקציות עם הסלמת הרשאות, אבל תמיד אפשר לשלב מראש דברים ספציפיים.@yair אמר ביישומים לנוקיה 6300 אזה סוג יישומים הוא תומך:
כי אף יבואן אחר לא הביא אותם
גדסי?
ואין אורגינלי של נוקיה?@אבי אמר ביישומים לנוקיה 6300 אזה סוג יישומים הוא תומך:
קניתי באליעזרא
כמה עלה?
@מניפולציות אמר ביישומים לנוקיה 6300 אזה סוג יישומים הוא תומך:
תפילון
אין בפורמט מתאים, אולי דרך אמולטור.( יש לי חלום לפתח תפילון למכשיר, אבל אני עסוק בדברים אחרים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
