הכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג
-
-
אתה צריך לרשום לפני הפקודה adb.... תרשום:
cd ""שבתוך ה"" אתה כותב את הנתיב של התיקיה שאמרתי לך לחלץ ששם יש קובץ בשם
adb.exe -
@ארי שים לב!
יש לך 2 פקודות.
אחד מתחילה ב adb install
ואחד ב cd
קודם כל תעשה:@שמואל אמר בהכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג:
אתה צריך לרשום לפני הפקודה adb.... תרשום:
cd ""שבתוך ה"" אתה כותב את הנתיב של התיקיה שאמרתי לך לחלץ ששם יש קובץ בשם
adb.exeואחרי זה
@שמואל אמר בהכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג:
@ארי אתה צריך להריץ:
adb install ""בתוך "" אתה שם את הנתיב של הapk שלך
-
@ארי תעשה כך:
תיכנס לתיקייה שחילצת ממה ש @שמואל העלה, תלחץ על Shift ותוך כדי תעשה קליק ימני.
תלחץ על 'פתח כאן חלון של PowerShell'.
יפתח לך חלון כחול.
תעתיק את הקובץ של המצלמה שהורדת לתיקיה שחילצת.
תשנה את השם שלקובץ המצלמה לcamera
עכשיו תכתוב בחלון הכחול:./adb install "camera.apk"(כשהמכשיר מחובר למחשב).
-
@ארי תוריד את זה:
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1571231479534-עבריתmore-locale-4.2.2.zip
תחלץ ותפתח CMD בנתיב הזה.@שמואל אמר בהכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג:
@ארי תוריד את זה:
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1571231479534-עבריתmore-locale-4.2.2.zip
תחלץ ותפתח CMD בנתיב הזה.לכאורה אחרי שמחלצים את הקובץ RAR לתיקיה כלשהי, אפשר להחליף את הקובץ APK לכל קובץ APK אחר (לדוגמא: mitmachimtop-link2sd.apk) לערוך את הסקריפט (שנקרא RunMe) ובשורה שכתוב adb install morelocale.apk להחליף את השם של האפליקציה לשם של האפליקציה הרצויה (mitmachimtop-link2sd.apk) ללחוץ (כשהמכשיר מחובר) על RunMe וזהו האפליקציה מותקנת במכשיר
אני צודק?
-
@שמואל אמר בהכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג:
@ארי תוריד את זה:
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1571231479534-עבריתmore-locale-4.2.2.zip
תחלץ ותפתח CMD בנתיב הזה.לכאורה אחרי שמחלצים את הקובץ RAR לתיקיה כלשהי, אפשר להחליף את הקובץ APK לכל קובץ APK אחר (לדוגמא: mitmachimtop-link2sd.apk) לערוך את הסקריפט (שנקרא RunMe) ובשורה שכתוב adb install morelocale.apk להחליף את השם של האפליקציה לשם של האפליקציה הרצויה (mitmachimtop-link2sd.apk) ללחוץ (כשהמכשיר מחובר) על RunMe וזהו האפליקציה מותקנת במכשיר
אני צודק?
@השמח-בחלקו אמר בהכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג:
אני צודק?
כן.
אבל אני חושב שיותר קל פשוט לכתוב את הפקודה לבד לכל יישום שרוצים -
@השמח-בחלקו אמר בהכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג:
אני צודק?
כן.
אבל אני חושב שיותר קל פשוט לכתוב את הפקודה לבד לכל יישום שרוצים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

