סטיק איטי מאד
-
@israel-f אמר בסטיק איטי מאד:
איך אני יכול לדעת אם אני גולש על 3Gאו על 4G
של חברתHUAWEIעד היום גלשתי ב 3G, כעת החלפתי ל4G
ואני חושב שזו אותו מהירות...
כך שאין הבדלית גדולים... -
@israel-f אמר בסטיק איטי מאד:
איך אני יכול לדעת אם אני גולש על 3Gאו על 4G
של חברתHUAWEIעד היום גלשתי ב 3G, כעת החלפתי ל4G
ואני חושב שזו אותו מהירות...
כך שאין הבדלית גדולים...@יוסי-הגאון אולי ככה אצלך
אבל זה מאוד תלוי לפי המיקום ולפי החברהבעיקרון אם אין עומס אז דור 4 זה בהרבה יותר מהר מדור שלוש
אפילו אם זה פחות קליטה מדור 3 אבל לא בהרבה -
@יוסי-הגאון אולי ככה אצלך
אבל זה מאוד תלוי לפי המיקום ולפי החברהבעיקרון אם אין עומס אז דור 4 זה בהרבה יותר מהר מדור שלוש
אפילו אם זה פחות קליטה מדור 3 אבל לא בהרבה@bbn
ואיך אני יודע,
מה ההבדל במהירות?! -
@bbn
ואיך אני יודע,
מה ההבדל במהירות?!@יוסי-הגאון צריך לראות בפועל ולעשות בדיקת מהירות לשתי המצבים ולדעת מה יותר טוב אצלך
יכול להיות אפילו מקום שדור 3 יהיה מהיר יותר מדור 4 אם דור 4 ממש כימעט ללא קליטה או עמוס מידי לכן כמו שכתבתי לעיל, כל מקום צריך לבדוק לגופותוכל לבצע בדיקה פה לשתי המצבים ולראות
https://www.speedtest.net/ -
@יוסי-הגאון צריך לראות בפועל ולעשות בדיקת מהירות לשתי המצבים ולדעת מה יותר טוב אצלך
יכול להיות אפילו מקום שדור 3 יהיה מהיר יותר מדור 4 אם דור 4 ממש כימעט ללא קליטה או עמוס מידי לכן כמו שכתבתי לעיל, כל מקום צריך לבדוק לגופותוכל לבצע בדיקה פה לשתי המצבים ולראות
https://www.speedtest.net/@bbn
כעת אני רואה שהמהירות היא 8 מ''ב
אבל כשאני מוריד, זה יורד בק''ב
מדוע? -
@israel-f אמר בסטיק איטי מאד:
איך אני יכול לדעת אם אני גולש על 3Gאו על 4G
של חברתHUAWEIעד היום גלשתי ב 3G, כעת החלפתי ל4G
ואני חושב שזו אותו מהירות...
כך שאין הבדלית גדולים...@יוסי-הגאון אצלי דור 4 מהיר פי 8 מדור 3 . ברגע נתון זה. (אפי' שכשהוא על דור 4 יש לו רק פס אחד ובדור 3 יש קליטה מלאה..)
-
@יוסי-הגאון אצלי דור 4 מהיר פי 8 מדור 3 . ברגע נתון זה. (אפי' שכשהוא על דור 4 יש לו רק פס אחד ובדור 3 יש קליטה מלאה..)
-
@מוטי-ברנד איך אני מעביר אותו ומה זה idm
-
@מוטי-ברנד איך אני מעביר אותו ומה זה idm
@israel-f
IDM
תוסף להורדות מהאינטרנט
-
@israel-f
IDM
תוסף להורדות מהאינטרנט
@יוסי-הגאון בכרום?
-
@יוסי-הגאון בכרום?
@israel-f כן, וגם באדג'
-
@יוסי-הגאון בכרום?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות