הצעה - קטגוריית האקינג
-
אני חושב שיש הרבה בפורום שמתעניינים בתחום הזה ומכיוון שאין הרבה חומרים בעברית זה מאוד יועיל אם המומחים שפה יוכלו להעלות מדריכים ולעזור בעניין אפשר גם לפתוח תת נושא בלינוקס ל metasploit
כמובן שכל זה כפוף לשיקולי ניצול לרעה רמת ההתעניינות ולשאלה האם תפקידו של הפורום הוא להעשיר בידע בעלמא
אשמח לשמוע את דעתכם -
אני חושב שיש הרבה בפורום שמתעניינים בתחום הזה ומכיוון שאין הרבה חומרים בעברית זה מאוד יועיל אם המומחים שפה יוכלו להעלות מדריכים ולעזור בעניין אפשר גם לפתוח תת נושא בלינוקס ל metasploit
כמובן שכל זה כפוף לשיקולי ניצול לרעה רמת ההתעניינות ולשאלה האם תפקידו של הפורום הוא להעשיר בידע בעלמא
אשמח לשמוע את דעתכם@מתכנת-חובב כמה משתמשים שמבינים בהאקינג ברמה של לכתוב מדריכים יש לדעתך בפורום?
-
@מתכנת-חובב כמה משתמשים שמבינים בהאקינג ברמה של לכתוב מדריכים יש לדעתך בפורום?
-
אני חושב שיש הרבה בפורום שמתעניינים בתחום הזה ומכיוון שאין הרבה חומרים בעברית זה מאוד יועיל אם המומחים שפה יוכלו להעלות מדריכים ולעזור בעניין אפשר גם לפתוח תת נושא בלינוקס ל metasploit
כמובן שכל זה כפוף לשיקולי ניצול לרעה רמת ההתעניינות ולשאלה האם תפקידו של הפורום הוא להעשיר בידע בעלמא
אשמח לשמוע את דעתכם@מה-הבעיה אמר בהצעה - קטגוריית האקינג:
@מתכנת-חובב כמה משתמשים שמבינים בהאקינג ברמה של לכתוב מדריכים יש לדעתך בפורום?
פעם @ביוס רצה לכתוב מדריך ופתח על זה פוסט לפני אם כדאי, אבל בסוף כנראה החליט שלא.
אני גם לא הייתי מתנגד אם יש מי שמבין בזה.
מאוד מעניין אותי. -
@מה-הבעיה אמר בהצעה - קטגוריית האקינג:
@מתכנת-חובב כמה משתמשים שמבינים בהאקינג ברמה של לכתוב מדריכים יש לדעתך בפורום?
פעם @ביוס רצה לכתוב מדריך ופתח על זה פוסט לפני אם כדאי, אבל בסוף כנראה החליט שלא.
אני גם לא הייתי מתנגד אם יש מי שמבין בזה.
מאוד מעניין אותי. -
אני חושב שיש הרבה בפורום שמתעניינים בתחום הזה ומכיוון שאין הרבה חומרים בעברית זה מאוד יועיל אם המומחים שפה יוכלו להעלות מדריכים ולעזור בעניין אפשר גם לפתוח תת נושא בלינוקס ל metasploit
כמובן שכל זה כפוף לשיקולי ניצול לרעה רמת ההתעניינות ולשאלה האם תפקידו של הפורום הוא להעשיר בידע בעלמא
אשמח לשמוע את דעתכם@מתכנת-חובב לדעתי זה נושא מאוד מעניין אבל אם קטגוריה של תכנות לא פותחים בגלל שזה יהיה קטגוריה לא פעילה כ"ש האקינג
-
@מתכנת-חובב לדעתי זה נושא מאוד מעניין אבל אם קטגוריה של תכנות לא פותחים בגלל שזה יהיה קטגוריה לא פעילה כ"ש האקינג
@shloimy אמר בהצעה - קטגוריית האקינג:
ת לא פותחים בגלל שזה יהיה קטגוריה לא פעילה כ"ש האקינג
@מתכנת-חובב אמר בהצעה - קטגוריית האקינג:
אפשר גם לפתוח תת נושא בלינוקס ל metasploit
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות