שאלה | כרטיס ב-208, וגלריה
-
@צבי-10 אמר בשאלה | כרטיס ב-208, וגלריה:
זה נמחק אח"כ עוד פעם?
לא יודע, אבל אני בטוח ב99% שזה לא כשר אורגינל אמיתי.
@אלישי -
@שלמה-ווייס אמר בשאלה | כרטיס ב-208, וגלריה:
@מישהו12 שמתי לב שאת התגובה שזה לא כשר אורגינל אמרת בקשר למה ש @משה-144 אמר מקודם, אבל מ @צבי-10 אף פעם לא היה נשמע שזה לא כשר אורגינל
אבל הוא מתייחס ל @משה-144 . אגב אני צודק שזה לא כשר אורגינל?
-
@שלמה-ווייס אמר בשאלה | כרטיס ב-208, וגלריה:
@מישהו12 שמתי לב שאת התגובה שזה לא כשר אורגינל אמרת בקשר למה ש @משה-144 אמר מקודם, אבל מ @צבי-10 אף פעם לא היה נשמע שזה לא כשר אורגינל
אבל הוא מתייחס ל @משה-144 . אגב אני צודק שזה לא כשר אורגינל?
-
@שלמה-ווייס אמר בשאלה | כרטיס ב-208, וגלריה:
@מישהו12 מניין לי לדעת אם זה כשר אורגינל או לא לפני ש @צבי-10 סיפק לי נתונים? גם כשר אורגינל אפשר להשיג מחודשים (אם כי הרבה פחות מהתומך כשר)
@משה-144 אמר בשאלה | כרטיס ב-208, וגלריה:
@שלמה-ווייס נכון שמתי לב שזה מוחק את כל הנשי קשר כשמחברים 208 כשר אורגינל למחשב במידה ובהפעלה לחצו לא על השאלה באנגלית שמופיעה בהפעלת המכשיר,
-
@שלמה-ווייס אמר בשאלה | כרטיס ב-208, וגלריה:
@מישהו12 מניין לי לדעת אם זה כשר אורגינל או לא לפני ש @צבי-10 סיפק לי נתונים? גם כשר אורגינל אפשר להשיג מחודשים (אם כי הרבה פחות מהתומך כשר)
@משה-144 אמר בשאלה | כרטיס ב-208, וגלריה:
@שלמה-ווייס נכון שמתי לב שזה מוחק את כל הנשי קשר כשמחברים 208 כשר אורגינל למחשב במידה ובהפעלה לחצו לא על השאלה באנגלית שמופיעה בהפעלת המכשיר,
-
@מישהו12 אני מקווה שזה כך, ככה המוכר אמר לי שהוא 'ישיג לי' כשר 100%, אבל אני מבין שיש בזה עוד דברים. (שאלתי מישהו אחר, והוא אמר לי שזה לא הגירסא הישנה, אלא החדשה)
אדרבה, אם מישהו יצליח להוכיח שזה לא אורגינלי, אז זה לא.@צבי-10 מה מספר הIMEI?
-
@מישהו12 אני מקווה שזה כך, ככה המוכר אמר לי שהוא 'ישיג לי' כשר 100%, אבל אני מבין שיש בזה עוד דברים. (שאלתי מישהו אחר, והוא אמר לי שזה לא הגירסא הישנה, אלא החדשה)
אדרבה, אם מישהו יצליח להוכיח שזה לא אורגינלי, אז זה לא. -
@מישהו12 יש כזה דבר בC2 (לא ידוע לי באמת על הכשרה חדשה ב208 אבל תמיד יש פעם ראשונה)
-
@מישהו12 יש כזה דבר בC2 (לא ידוע לי באמת על הכשרה חדשה ב208 אבל תמיד יש פעם ראשונה)
@שלמה-ווייס ככה אמר לי מוכר פלאפונים, אין לי מושג.
352377060614449 -
@שלמה-ווייס ככה אמר לי מוכר פלאפונים, אין לי מושג.
352377060614449 -
@שלמה-ווייס ככה אמר לי מוכר פלאפונים, אין לי מושג.
352377060614449@צבי-10 זה כשר אורגינל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות