עזרה לא מצליח לעשות הפניית שיחות
-
יש לי פלאפון C2 לא מצליח לעשות בו הפניית שיחות. מישהו יודע למה. הוא כותב לי הבקשה לא הושלמה.? אשמח לעזרה
@יעקב-אליעזר גולן טלקום?
-
@יעקב-אליעזר גולן טלקום?
@רבי-יצחק
לא. אני רמי לוי -
@רבי-יצחק
לא. אני רמי לוי@יעקב-אליעזר בכשרים ע"פ רוב אפשרי רק דרך שרות הלקוחות של החברה.
-
@יעקב-אליעזר בכשרים ע"פ רוב אפשרי רק דרך שרות הלקוחות של החברה.
@רבי-יצחק
עשיתי את זה בלא כשר של הוט מובייל. ואז הוא אומר לי שחסר בהגדרות ואין מספיק יחידות. משהו כזה...? -
@רבי-יצחק
עשיתי את זה בלא כשר של הוט מובייל. ואז הוא אומר לי שחסר בהגדרות ואין מספיק יחידות. משהו כזה...?@יעקב-אליעזר במכשיר הלא כשר הוא תמיד נותן לך לעשות הפנייה, במערכת IVR חייבים כמה יחידות בכדי שייתן לעשות את ההפנייה.
-
@יעקב-אליעזר במכשיר הלא כשר הוא תמיד נותן לך לעשות הפנייה, במערכת IVR חייבים כמה יחידות בכדי שייתן לעשות את ההפנייה.
@רבי-יצחק
אז זה לא חינמי? -
@רבי-יצחק
אז זה לא חינמי?@יעקב-אליעזר זה חינמי לחלוטין.
אבל אתה חייב שם כמה יחידות כדי שהשיחה תעבור, לא יורד יחידות אם אתה לא עונה לטלפון דרך המערכת. -
@יעקב-אליעזר זה חינמי לחלוטין.
אבל אתה חייב שם כמה יחידות כדי שהשיחה תעבור, לא יורד יחידות אם אתה לא עונה לטלפון דרך המערכת.@רבי-יצחק
אנא ממך, תסביר לי מה זה יחידות ואיך אני עושה את זה. תודה. -
@רבי-יצחק
אנא ממך, תסביר לי מה זה יחידות ואיך אני עושה את זה. תודה.@יעקב-אליעזר תיכנס לניהול המערכת (ע"פ רוב בשלוחה 0) תקיש סיסמה ואז 3, שם תהיה לך אפשרות לרכישת יחידות, החבילה הזולה היא בערך 27 ש"ח.
בהצלחה -
@יעקב-אליעזר תיכנס לניהול המערכת (ע"פ רוב בשלוחה 0) תקיש סיסמה ואז 3, שם תהיה לך אפשרות לרכישת יחידות, החבילה הזולה היא בערך 27 ש"ח.
בהצלחה -
@יעקב-אליעזר צודק, פעם בכל מערכת היה 10 יחידות מתנה אז היה חינמי, היום זה 27 ש"ח חד פעמי.
-
@יעקב-אליעזר צודק, פעם בכל מערכת היה 10 יחידות מתנה אז היה חינמי, היום זה 27 ש"ח חד פעמי.
@רבי-יצחק
אוקיי. אבל בכשרים אני מבין ממך שזה לא עובד. נכון? -
@רבי-יצחק
אוקיי. אבל בכשרים אני מבין ממך שזה לא עובד. נכון?@יעקב-אליעזר עובד רק לא בכולם אפשר להגדיר לבד את ההפנייה, יש שצריך להתקשר לשרות לקוחות.
-
@יעקב-אליעזר עובד רק לא בכולם אפשר להגדיר לבד את ההפנייה, יש שצריך להתקשר לשרות לקוחות.
@רבי-יצחק
עזרת לי מאוד. מלךךךך

-
פוסט זה נמחק!
-
@רבי-יצחק
עזרת לי מאוד. מלךךךך

@יעקב-אליעזר לא קיים מערכתית ברמי לוי הפניית שיחות לקווים נייחים בדיוק כמו בחברת פלאפון. הם על אותם תשתיות.
-
@יעקב-אליעזר צודק, פעם בכל מערכת היה 10 יחידות מתנה אז היה חינמי, היום זה 27 ש"ח חד פעמי.
@רבי-יצחק אמר בעזרה לא מצליח לעשות הפניית שיחות:
@יעקב-אליעזר צודק, פעם בכל מערכת היה 10 יחידות מתנה אז היה חינמי, היום זה 27 ש"ח חד פעמי.
גם היום אתה יכול לקבל 10 יחידות התנסות בחינם , אתה צריך להתקשר לימות או לפנות במייל ולבקש יחידות התנסות (כך כתוב באתר הניהול של המערכת בלשונית של היחידות וכן אני ניסית וקיבלתי 10 יחיודת)
-
@רבי-יצחק אמר בעזרה לא מצליח לעשות הפניית שיחות:
@יעקב-אליעזר צודק, פעם בכל מערכת היה 10 יחידות מתנה אז היה חינמי, היום זה 27 ש"ח חד פעמי.
גם היום אתה יכול לקבל 10 יחידות התנסות בחינם , אתה צריך להתקשר לימות או לפנות במייל ולבקש יחידות התנסות (כך כתוב באתר הניהול של המערכת בלשונית של היחידות וכן אני ניסית וקיבלתי 10 יחיודת)
@שוקי1
ולכמה זמן זה מספיק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות