בקשות אפליקציות
-
@אברהם-ברזילאי לאנרואיד 4.4 ומעלה
@אברהם-ברזילאי
לא מצאתי כרגע אפליקצייה שמציגה תמונות לבד אבל יש ברוב הסיירים מציג תמונות
כמו זה אם אתה מחפש מציג תמונות בלבד תגיד -
@אברהם-ברזילאי
לא מצאתי כרגע אפליקצייה שמציגה תמונות לבד אבל יש ברוב הסיירים מציג תמונות
כמו זה אם אתה מחפש מציג תמונות בלבד תגידיש למישהו אפליקציות שמתאימות
לפלייסטיישן? -
יש למישהו אפליקציות שמתאימות
לפלייסטיישן?@שרגא-תכנות יש למישהו אולי מיינקראפט לאנדרואיד?
-
@שרגא-תכנות יש למישהו אולי מיינקראפט לאנדרואיד?
-
אפשר גוגל פלי לאנדרואיד 5?
-
אפשר גוגל פלי לאנדרואיד 5?
@איש-שחושב-מעבר דחוף דחוף אפליקציה של מנהל התקנים עצמאית שמסוגלת להתקין ולמחוק לבד. דחוף!!!
-
@איש-שחושב-מעבר דחוף דחוף אפליקציה של מנהל התקנים עצמאית שמסוגלת להתקין ולמחוק לבד. דחוף!!!
@ציפור-ירוקה אמר בבקשות אפליקציות:
@איש-שחושב-מעבר דחוף דחוף אפליקציה של מנהל התקנים עצמאית שמסוגלת להתקין ולמחוק לבד. דחוף!!!
כגון סיייר es?
-
@ציפור-ירוקה אמר בבקשות אפליקציות:
@איש-שחושב-מעבר דחוף דחוף אפליקציה של מנהל התקנים עצמאית שמסוגלת להתקין ולמחוק לבד. דחוף!!!
כגון סיייר es?
@איש-שחושב-מעבר אם הוא מתקין לבד ללא עזרה ממנהל ההתקנים של המחשב - אשמח לקבל אותו.
-
@איש-שחושב-מעבר אם הוא מתקין לבד ללא עזרה ממנהל ההתקנים של המחשב - אשמח לקבל אותו.
@ציפור-ירוקה אמר בבקשות אפליקציות:
@איש-שחושב-מעבר אם הוא מתקין לבד ללא עזרה ממנהל ההתקנים של המחשב - אשמח לקבל אותו
אני חושב שכן אולי @א-מ-ל יודע בכ"א תעשה חיפוש (ולך על הפרו)
-
@ציפור-ירוקה אמר בבקשות אפליקציות:
@איש-שחושב-מעבר אם הוא מתקין לבד ללא עזרה ממנהל ההתקנים של המחשב - אשמח לקבל אותו
אני חושב שכן אולי @א-מ-ל יודע בכ"א תעשה חיפוש (ולך על הפרו)
@איש-שחושב-מעבר בדקתי עכשיו, והוא לא עושה כלום מעצמו רק מקפיץ אותי למנהל התקנים של הנגן. אני צריך מנהל התקנים עצמאי כי יש לחבר שלי נגן דמישהו הכשיר אותו ומחק את המנהל התקנים ואני יכול רק להתקין דרך תוכנה במחשב אבל לא דרך הנגן, וגם שדרך המחשב בתוכנה הזאת אני לא יכול למחוק אפליקציות וזה קצת בעייתי
-
@איש-שחושב-מעבר בדקתי עכשיו, והוא לא עושה כלום מעצמו רק מקפיץ אותי למנהל התקנים של הנגן. אני צריך מנהל התקנים עצמאי כי יש לחבר שלי נגן דמישהו הכשיר אותו ומחק את המנהל התקנים ואני יכול רק להתקין דרך תוכנה במחשב אבל לא דרך הנגן, וגם שדרך המחשב בתוכנה הזאת אני לא יכול למחוק אפליקציות וזה קצת בעייתי
@ציפור-ירוקה אמר בבקשות אפליקציות:
@איש-שחושב-מעבר בדקתי עכשיו, והוא לא עושה כלום מעצמו רק מקפיץ אותי למנהל התקנים של הנגן. אני צריך מנהל התקנים עצמאי כי יש לחבר שלי נגן דמישהו הכשיר אותו ומחק את המנהל התקנים ואני יכול רק להתקין דרך תוכנה במחשב אבל לא דרך הנגן, וגם שדרך המחשב בתוכנה הזאת אני לא יכול למחוק אפליקציות וזה קצת בעייתי
תשתמש בסייר רוט.
-
@ציפור-ירוקה אמר בבקשות אפליקציות:
@איש-שחושב-מעבר בדקתי עכשיו, והוא לא עושה כלום מעצמו רק מקפיץ אותי למנהל התקנים של הנגן. אני צריך מנהל התקנים עצמאי כי יש לחבר שלי נגן דמישהו הכשיר אותו ומחק את המנהל התקנים ואני יכול רק להתקין דרך תוכנה במחשב אבל לא דרך הנגן, וגם שדרך המחשב בתוכנה הזאת אני לא יכול למחוק אפליקציות וזה קצת בעייתי
תשתמש בסייר רוט.
@איש-איש שדורש רוט?
-
@איש-איש שדורש רוט?
-
@ציפור-ירוקה אמר בבקשות אפליקציות:
@איש-שחושב-מעבר בדקתי עכשיו, והוא לא עושה כלום מעצמו רק מקפיץ אותי למנהל התקנים של הנגן. אני צריך מנהל התקנים עצמאי כי יש לחבר שלי נגן דמישהו הכשיר אותו ומחק את המנהל התקנים ואני יכול רק להתקין דרך תוכנה במחשב אבל לא דרך הנגן, וגם שדרך המחשב בתוכנה הזאת אני לא יכול למחוק אפליקציות וזה קצת בעייתי
תשתמש בסייר רוט.
@איש-איש אמר בבקשות אפליקציות:
@ציפור-ירוקה אמר בבקשות אפליקציות:
@איש-שחושב-מעבר בדקתי עכשיו, והוא לא עושה כלום מעצמו רק מקפיץ אותי למנהל התקנים של הנגן. אני צריך מנהל התקנים עצמאי כי יש לחבר שלי נגן דמישהו הכשיר אותו ומחק את המנהל התקנים ואני יכול רק להתקין דרך תוכנה במחשב אבל לא דרך הנגן, וגם שדרך המחשב בתוכנה הזאת אני לא יכול למחוק אפליקציות וזה קצת בעייתי
תשתמש בסייר רוט.
לא נראה לי שיש אופציה אחרת
-
@איש-איש אמר בבקשות אפליקציות:
@ציפור-ירוקה אמר בבקשות אפליקציות:
@איש-שחושב-מעבר בדקתי עכשיו, והוא לא עושה כלום מעצמו רק מקפיץ אותי למנהל התקנים של הנגן. אני צריך מנהל התקנים עצמאי כי יש לחבר שלי נגן דמישהו הכשיר אותו ומחק את המנהל התקנים ואני יכול רק להתקין דרך תוכנה במחשב אבל לא דרך הנגן, וגם שדרך המחשב בתוכנה הזאת אני לא יכול למחוק אפליקציות וזה קצת בעייתי
תשתמש בסייר רוט.
לא נראה לי שיש אופציה אחרת
@איש-איש אי אפשר איכשהוא בצורה פשוטה להתקין מנהל התקנים? או לפחות דרך כלשהיא גם למחוק אפליקציות
-
@איש-איש אי אפשר איכשהוא בצורה פשוטה להתקין מנהל התקנים? או לפחות דרך כלשהיא גם למחוק אפליקציות
@ציפור-ירוקה אפשר למחוק אפליקציות דרך adb.
יש מדריך מפורט על זה בפורום -
@ציפור-ירוקה אפשר למחוק אפליקציות דרך adb.
יש מדריך מפורט על זה בפורום@איש-איש אפשר קישור?
פשוט קצת מסובך לחפש דבר כזה, ואם כבר מצאת או שאתה יודע איפה זה - אשמח שתתן קישור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות