למבינים אנגלית
-
היי קניתי מזגן של אלקטרה ואני לא יודע איך משתמשים את זה ואיך משנים לחום וכו"
יש הסבר אבל שוב אני לא יודע מה כל דבר אשמח אם תתרגמו לי את התמונה

-
היי קניתי מזגן של אלקטרה ואני לא יודע איך משתמשים את זה ואיך משנים לחום וכו"
יש הסבר אבל שוב אני לא יודע מה כל דבר אשמח אם תתרגמו לי את התמונה

@בערל-ושלייקס
אוטומטי-קור-יבש-חום-מאוורר
משמאל לימין -
היי קניתי מזגן של אלקטרה ואני לא יודע איך משתמשים את זה ואיך משנים לחום וכו"
יש הסבר אבל שוב אני לא יודע מה כל דבר אשמח אם תתרגמו לי את התמונה

@בערל-ושלייקס אמר בלמבינים אנגלית:
היי קניתי מזגן של אלקטרה ואני לא יודע איך משתמשים את זה ואיך משנים לחום וכו"
יש הסבר אבל שוב אני לא יודע מה כל דבר אשמח אם תתרגמו לי את התמונה

תתרגם בגוגל
AUTO זה אטומטי
COOL זה קר
DEY זה יבש
HEAT זה חם
FAN זה פן -
@בערל-ושלייקס אמר בלמבינים אנגלית:
היי קניתי מזגן של אלקטרה ואני לא יודע איך משתמשים את זה ואיך משנים לחום וכו"
יש הסבר אבל שוב אני לא יודע מה כל דבר אשמח אם תתרגמו לי את התמונה

תתרגם בגוגל
AUTO זה אטומטי
COOL זה קר
DEY זה יבש
HEAT זה חם
FAN זה פן -
היי קניתי מזגן של אלקטרה ואני לא יודע איך משתמשים את זה ואיך משנים לחום וכו"
יש הסבר אבל שוב אני לא יודע מה כל דבר אשמח אם תתרגמו לי את התמונה

@בערל-ושלייקס פשוט צריך ללחוץ על לחצן MODE כמה פעמים וכל לחיצה ישנה את מצב המזגן לפי הסדר הזה (לא צריך להבין אתה תראה שמופיע על השלט סמל קירור/חימום/טיפות (-יבוש)/מאוורר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
)