אני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2
-
@יוסי-הגאון ויש אופציה לשנות בRM-721?
@מאיר-2
אני לא יודע אם יש בשני
אבל אם אתה כל כך רוצה אז תצרוב גירסה... -
@מאיר-2
אני לא יודע אם יש בשני
אבל אם אתה כל כך רוצה אז תצרוב גירסה...@יוסי-הגאון וזה אמור לשנות אותו?
לפי מה שאמרת יש מערכת אחת לשני מכשירים.. -
@יוסי-הגאון וזה אמור לשנות אותו?
לפי מה שאמרת יש מערכת אחת לשני מכשירים..@מאיר-2
אני לא יודע אם זה אותו קושחה
ואני לא יודע אם זה ישנה אותו
סורי. -
@מאיר-2 כי המכשיר שלך 722 או ששינו את מספר האנטנה ל722 אבל במה זה סותר את מה שאמרתי?!
@שלמה-ווייס אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
@מאיר-2 כי המכשיר שלך 722 או ששינו את מספר האנטנה ל722 אבל במה זה סותר את מה שאמרתי?!
איך אפשר לשנות אנטנה שיהיה כתוב RM-722?
-
@שלמה-ווייס אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
@מאיר-2 כי המכשיר שלך 722 או ששינו את מספר האנטנה ל722 אבל במה זה סותר את מה שאמרתי?!
איך אפשר לשנות אנטנה שיהיה כתוב RM-722?
@מאיר-2
אני לא יודע.
מצטער -
@שלמה-ווייס אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
@מאיר-2 כי המכשיר שלך 722 או ששינו את מספר האנטנה ל722 אבל במה זה סותר את מה שאמרתי?!
איך אפשר לשנות אנטנה שיהיה כתוב RM-722?
-
@מאיר-2
אני לא יודע.
מצטער@יוסי-הגאון אם אפשר להסיג הכל ללא צריבה, למה היא מיועדת?
-
@יוסי-הגאון אם אפשר להסיג הכל ללא צריבה, למה היא מיועדת?
@מאיר-2
תאמין לי,
אני לא מבין בזה בגרוש
אני בנוי על מדריכים וזה הכל. -
@מאיר-2
תאמין לי,
אני לא מבין בזה בגרוש
אני בנוי על מדריכים וזה הכל.@יוסי-הגאון תודה על העזרה!
למי שיש תשובות אשמח..
ליליה טוב! -
@יוסי-הגאון תודה על העזרה!
למי שיש תשובות אשמח..
ליליה טוב!@מאיר-2
שמחתי לומר את מה שאני לא יודע
ושמחתי לעזור ליהודי צדיק~! -
@שלמה-ווייס אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
@מאיר-2 יש איזה מדריך של @yos איפשהוא עדיין לא יצא לי לנסות חפש בנושאים בפרופיל שלו
חיפסתי (לא יסודי, זה הרבה עבודה) ולא מצאתי, אשמח אם תכניס קישור..
-
@שלמה-ווייס אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
@מאיר-2 כי המכשיר שלך 722 או ששינו את מספר האנטנה ל722 אבל במה זה סותר את מה שאמרתי?!
איך אפשר לשנות אנטנה שיהיה כתוב RM-722?
@מאיר-2
אני חושב שזה יעזור לך
https://mitmachim.top/topic/263/סי-2-גירסה-722-איפה-להשיג/21 -
ליוסי: לא זה מכשיר אחר.
לשם אני חוטר:
אם רשום RM-722 אז בהודעות יש חיזוי (השלמה אוטומטית), אבל איפה שרשום RM-721 אין חיזוי.
יש לכך פתרון? אני רוצה שגם בשני יהיה חיזוי... -
@מאיר-2 אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
אם רשום RM-722 אז בהודעות יש חיזוי (השלמה אוטומטית), אבל איפה שרשום RM-721 אין חיזוי.
אין קשר.ראיתי מספיק RM721 עם חיזוי.וזה אותה קושחה לשני המכשירים.
-
@שלמה-ווייס נסתי כפי שהוסבר וזה מה שמראה לי:
(
אשמח לעזרה.. -
@שלמה-ווייס נסתי כפי שהוסבר וזה מה שמראה לי:
(
אשמח לעזרה..@מאיר-2 צריך להפעיל את הוירטואליזציה בביוס, איזה חברה המחשב שלך?
-
@מאיר-2 צריך להפעיל את הוירטואליזציה בביוס, איזה חברה המחשב שלך?
@שלמה-ווייס
זה לא מובנה? -
@מאיר-2 צריך להפעיל את הוירטואליזציה בביוס, איזה חברה המחשב שלך?
@שלמה-ווייס lonevo.
לא הבנתי מה כוונתך.. -
@שלמה-ווייס lonevo.
לא הבנתי מה כוונתך..@מאיר-2 אמר באני צריך קושחה לא כשרה לנוקיה c2:
@שלמה-ווייס lonevo.
לא הבנתי מה כוונתך..וירטואליזציה
זה סוג של הגדרה שמגדירים מהביוס
שנותנת תמיכה במכונה וירטואליתתעלה תמונה מכאן

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות