בקשת עזרה | כרטיס זיכרון מוגדר כחלק מהטאבלט
-
לק"י
הכנסתי כרטיס זיכרון חדש לטבלט, וקפץ לי הודעה "הגדר כרטיס זיכרון".
בטעות הגדרתי אותו שיהיה כחלק מהטאבלט. מה אני עושה עכשיו? -
@yad1 אין עלי כרגע, אבל תבדוק בהגדרות - זיכרון/אחסון אמור להופיע הכרטיס, תעשה ביטול טעינה
גם למעלה בטאבלט אמור להיות רשום נכנס כרטיס ויש שם אופציה לביטול -
@חראשו אפשר לעשות פרמט כפורמט חיצוני? זה ימחק לי משהו מהכרטיס?
מצאתי את האפשרות הזו. לא ראיתי שכתוב ביטול טעינה. -
@חראשו מה אומר?
האמת שזה קצת לא הגיוני כי הוא כותב שהזיכרון הכללי של הכרטיס זיכרון זה 32, ובשימוש 19.49.
ובפירוט הוא כותב שיש מתוכם 18 אפליקציות ו17 סרטונים. משהו פה לא ברור. -
@yad1 @משחזר-מידע @שלמה-ווייס
אל תוציא -
@yad1 @משחזר-מידע @שלמה-ווייס
אל תוציא -
@חראשו אל תעשה עליי ניסויים. אם אתה לא יודע נחכה למישהו שכן מבין ויודע. סליחה שאני אומר. או שתכתוב שאתה לא בטוח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


