בקשת עזרה | כרטיס זיכרון מוגדר כחלק מהטאבלט
-
@חראשו מה אומר?
האמת שזה קצת לא הגיוני כי הוא כותב שהזיכרון הכללי של הכרטיס זיכרון זה 32, ובשימוש 19.49.
ובפירוט הוא כותב שיש מתוכם 18 אפליקציות ו17 סרטונים. משהו פה לא ברור. -
@yad1 @משחזר-מידע @שלמה-ווייס
אל תוציא -
@yad1 @משחזר-מידע @שלמה-ווייס
אל תוציא -
@חראשו אל תעשה עליי ניסויים. אם אתה לא יודע נחכה למישהו שכן מבין ויודע. סליחה שאני אומר. או שתכתוב שאתה לא בטוח.
-
@חראשו מה שקורה כשאני לוחץ על האפשרות של "פרמט כאיחסון חיצוני" זה מה שמופיע בתמונה.
השאילה היא איך אני מגבה את הנתונים והאפליקציות?
-
@yad1 גבה תמונות וסוגי מדיה אחרים
(כשאתה עושה צילום מסך אתה יכול לחתוך את התמונה ואח"כ לשלוח)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

