בקשת עזרה | כרטיס זיכרון מוגדר כחלק מהטאבלט
-
@חראשו מה שקורה כשאני לוחץ על האפשרות של "פרמט כאיחסון חיצוני" זה מה שמופיע בתמונה.
השאילה היא איך אני מגבה את הנתונים והאפליקציות?
-
@yad1 גבה תמונות וסוגי מדיה אחרים
(כשאתה עושה צילום מסך אתה יכול לחתוך את התמונה ואח"כ לשלוח) -
@חראשו @משחזר-מידע יודע מה לעשות? או @ שלמה וייס?
-
@חראשו @משחזר-מידע יודע מה לעשות? או @ שלמה וייס?
@yad1 לענ"ד פשוט תיכנס להגדרות>אפליקציות ותבדוק אחד אחד בהגדרות איחסון האם הוא נמצא על הזיכרון הפנימי או חיצוני ותוכל להעביר את אלו מהחיצוני לפנימי דרך שם
-
@yad1 לענ"ד פשוט תיכנס להגדרות>אפליקציות ותבדוק אחד אחד בהגדרות איחסון האם הוא נמצא על הזיכרון הפנימי או חיצוני ותוכל להעביר את אלו מהחיצוני לפנימי דרך שם
@שלמה-ווייס ומה לגבי נתונים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות