בקשה I רום ליאנג GT-6310S HASUM
-
שלום,
אני צריך די דחוף רום ליאנג GT-6310S HASUM-
עדיף מקורי
-
בעברית
-
אם יש רום לצריבה דרך הרקוברי עדיף לי מאוד
תודה רבה
-
-
שלום,
אני צריך די דחוף רום ליאנג GT-6310S HASUM-
עדיף מקורי
-
בעברית
-
אם יש רום לצריבה דרך הרקוברי עדיף לי מאוד
תודה רבה
@איש-אמת אמר בבקשה I רום ליאנג GT-6310S HASUM:
GT-6310S
-
-
@מוטי-ברנד צודק, אבל ככה כתוב בהגדרות, אולי ה HASUM זה H בקיצור?!
@הנני-העני הם בעברית כל האלו?! -
@מוטי-ברנד צודק, אבל ככה כתוב בהגדרות, אולי ה HASUM זה H בקיצור?!
@הנני-העני הם בעברית כל האלו?! -
@מוטי-ברנד צודק, אבל ככה כתוב בהגדרות, אולי ה HASUM זה H בקיצור?!
@הנני-העני הם בעברית כל האלו?! -
@איש-אמת
לא מבין בזה ככ אבל נראה לי שזה סותר רום מקורי בעברית..
אבדוק.
כמובן שתוכל לשנות לאחר הצריבה והכל לעברית.. לא? -
@מוטי-ברנד אמר בבקשה I רום ליאנג GT-6310S HASUM:
@איש-אמת מה כתוב בהפעלה של הפלאפון?
-
@מוטי-ברנד אמר בבקשה I רום ליאנג GT-6310S HASUM:
@איש-אמת מה כתוב בהפעלה של הפלאפון?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות