בעיה במחשב שמדליקים
-
@yaakovsas בסופו של דבר זה לא מה שיעזור לי (כל זה בשביל לדעת איזה ווינדוס להתקין)
-
@yaakovsas בסופו של דבר זה לא מה שיעזור לי (כל זה בשביל לדעת איזה ווינדוס להתקין)
-
@yaakovsas לא כתוב שם איפה מתקינים. (סליחה על החוסר ידע)
-
@yaakovsas לא כתוב שם איפה מתקינים. (סליחה על החוסר ידע)
-
@ahkv תקשיב, אתה מפעיל את תוכנת רופוס ומחבר את האונקי למחשב, שים לב שהוא יפרמט אותו, אתה מנווט לתיקיה שבה נמצא האיירנס, מפעיל צריבה, ומחכה שיסתיים לאחמ"כ אתה מחבר אותו למחשב, מפעיל את המחשב דרך האונקי.
@yaakovsas את מה זה יפרמט?
-
@yaakovsas את מה זה יפרמט?
-
@yaakovsas מתקינים את רופוס במחשב?
-
@yaakovsas מתקינים את רופוס במחשב?
@ahkv שוב, קח דיסק אונקי שאין לך בו חומר חשוב, תפעיל את תוכנת רופוס, כמו בתמונה שראית יש שם ניווט לתיקיה וכו' כשתגמור את זה תשאל.
לא צריך להתקין אתה יכול להשתמש בגירסא הניידת. -
@ahkv שוב, קח דיסק אונקי שאין לך בו חומר חשוב, תפעיל את תוכנת רופוס, כמו בתמונה שראית יש שם ניווט לתיקיה וכו' כשתגמור את זה תשאל.
לא צריך להתקין אתה יכול להשתמש בגירסא הניידת.@yaakovsas
מה עכשיו -
@yaakovsas
מה עכשיו -
@yaakovsas
מה עכשיו@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
עכשיו
תבחר את הISO שהורדת
שים לב כל מה שנמצא בדיסק אונקי (כונן E 8GB) ימחק -
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
עכשיו
תבחר את הISO שהורדת
שים לב כל מה שנמצא בדיסק אונקי (כונן E 8GB) ימחק@משחזר-מידע מה זה iso?
-
@משחזר-מידע מה זה iso?
-
@משחזר-מידע יש לך רעיון ממי
-
@משחזר-מידע יש לך רעיון ממי
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
יש לך רעיון ממי
לכל אחד יש חבר/גיס/קרוב/רחוק/שונא (הוסף את החסר) שהוא המומחה בסביבה
אין לך אחד כזה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות