בעיה במחשב שמדליקים
-
@ahkv אני חושב שבשביל המחשב הזה עדיף לך xp
-
-
@מוטי-ברנד מה זה דיסק טכנאים?
-
@מוטי-ברנד מה זה דיסק טכנאים?
-
@מוטי-ברנד מה זה דיסק טכנאים?
-
@yaakovsas https://drive.google.com/uc?id=1CZaJSudeG9_Tg43XKad-27DZqV17UIzI&export=download הקובץ הזה גם טוב? (רימון חוסם את השאר)
-
@yaakovsas https://drive.google.com/uc?id=1CZaJSudeG9_Tg43XKad-27DZqV17UIzI&export=download הקובץ הזה גם טוב? (רימון חוסם את השאר)
-
@yaakovsas בסופו של דבר זה לא מה שיעזור לי (כל זה בשביל לדעת איזה ווינדוס להתקין)
-
@yaakovsas בסופו של דבר זה לא מה שיעזור לי (כל זה בשביל לדעת איזה ווינדוס להתקין)
-
@yaakovsas לא כתוב שם איפה מתקינים. (סליחה על החוסר ידע)
-
@yaakovsas לא כתוב שם איפה מתקינים. (סליחה על החוסר ידע)
-
@ahkv תקשיב, אתה מפעיל את תוכנת רופוס ומחבר את האונקי למחשב, שים לב שהוא יפרמט אותו, אתה מנווט לתיקיה שבה נמצא האיירנס, מפעיל צריבה, ומחכה שיסתיים לאחמ"כ אתה מחבר אותו למחשב, מפעיל את המחשב דרך האונקי.
@yaakovsas את מה זה יפרמט?
-
@yaakovsas את מה זה יפרמט?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
