בעיה במחשב שמדליקים
-
@ahkv יש לך מהירות הורדה סבירה?
@שלמה-ווייס אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
@ahkv ש ךל מהירות הורדה סבירה?
? מה זה מהירות הורדה?. אפשר גם xp אני לא מתנגד. זה ימחק קבצים בהתקנה ? -
@ahkv אני חושב שבשביל המחשב הזה עדיף לך xp
@מתכנת-חובב יש לך קישור להורדה ? של xp
-
@מתכנת-חובב יש לך קישור להורדה ? של xp
-
@מתכנת-חובב יש לך קישור להורדה ? של xp
-
@מוטי-ברנד איך בדיוק יצרוב XP טו גו?
-
@מוטי-ברנד איך בדיוק יצרוב XP טו גו?
@שלמה-ווייס לא התכוונתי לטו גו התכוונתי למערכת הפעלה
-
@מוטי-ברנד אין לי מושג מה המפרט מה שצילמתי זה מה שאני יודע עליו
-
@מוטי-ברנד אין לי מושג מה המפרט מה שצילמתי זה מה שאני יודע עליו
-
@מוטי-ברנד אולי ווינדוס 7 (המחשב לא עבד הרבה זמן ככה שאני לא זוכר כ"כ)
-
@ahkv דבר ראשון תעלה דיסק טכנאים כמו @שלמה-וויס
@מוטי-ברנד אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
@ahkv דבר ראשון תעלה דיסק טכנאים כמו @שלמה-וויס
מה זה אומר ? -
@מוטי-ברנד אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
@ahkv דבר ראשון תעלה דיסק טכנאים כמו @שלמה-וויס
מה זה אומר ?@ahkv תוריד את הוינדוס 10 מפה ואז תצרוב אותו אם רופוס ותגדיר שזה יהיה וינדוס טו גו ואז תעלה אותו מהביוס ככה נראה לי @שלמה-ווייס
-
@ahkv אני חושב שבשביל המחשב הזה עדיף לך xp
-
-
@מוטי-ברנד מה זה דיסק טכנאים?
-
@מוטי-ברנד מה זה דיסק טכנאים?
-
@מוטי-ברנד מה זה דיסק טכנאים?
-
@yaakovsas https://drive.google.com/uc?id=1CZaJSudeG9_Tg43XKad-27DZqV17UIzI&export=download הקובץ הזה גם טוב? (רימון חוסם את השאר)
-
@yaakovsas https://drive.google.com/uc?id=1CZaJSudeG9_Tg43XKad-27DZqV17UIzI&export=download הקובץ הזה גם טוב? (רימון חוסם את השאר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
