בעיה במחשב שמדליקים
-
@שלמה-ווייס אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
ותוציא את הבטרייה הקטנה שעל הלוח
אין צורך
עריכה: טעות חשבתי מדבר על פריקת החשמל@משחזר-מידע כבר הוצאתי. ועכשיו אני לא רואה כלום במסך
-
פוסט זה נמחק!
@שלמה-ווייס אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
למה? בכ"א זה לא עזר
אתה כנראה יותר מהיר ממני
ערכתי את הודעתי וכבר הספקת לשלוח תלונה [ומוצדקת] תוך כדי עריכה -
@משחזר-מידע כבר הוצאתי. ועכשיו אני לא רואה כלום במסך
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
ועכשיו אני לא רואה כלום במסך
אין קשר
המחשב יכול לעבוד גם ללא הבטריה הזאת -
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
ועכשיו אני לא רואה כלום במסך
אין קשר
המחשב יכול לעבוד גם ללא הבטריה הזאת@משחזר-מידע אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
המחשב יכול לעבוד גם ללא הבטריה הזאת
מקסימום ינדנד עם שגיאה אחרת
-
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
ועכשיו אני לא רואה כלום במסך
אין קשר
המחשב יכול לעבוד גם ללא הבטריה הזאת@משחזר-מידע הבעיה שעכשיו נתקלתי בעוד בעיה
-
@משחזר-מידע הבעיה שעכשיו נתקלתי בעוד בעיה
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
הבעיה שעכשיו נתקלתי בעוד בעיה
והיא ?
אגב סתם מתוך סקרנות
מה הסיבה שאתה צריך במחשב אחד 2 עכברים ? -
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
הבעיה שעכשיו נתקלתי בעוד בעיה
והיא ?
אגב סתם מתוך סקרנות
מה הסיבה שאתה צריך במחשב אחד 2 עכברים ?@משחזר-מידע שהמסך לא מציג כלום
-
@משחזר-מידע שהמסך לא מציג כלום
-
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
הבעיה שעכשיו נתקלתי בעוד בעיה
והיא ?
אגב סתם מתוך סקרנות
מה הסיבה שאתה צריך במחשב אחד 2 עכברים ?@משחזר-מידע אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
הבעיה שעכשיו נתקלתי בעוד בעיה
והיא ?
אגב סתם מתוך סקרנות
מה הסיבה שאתה צריך במחשב אחד 2 עכברים ?אחד מקלדת והשני עכבר (הם לא ביחד מקלדת-בלוטוס, עכבר-חוטי)
-
@משחזר-מידע אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
הבעיה שעכשיו נתקלתי בעוד בעיה
והיא ?
אגב סתם מתוך סקרנות
מה הסיבה שאתה צריך במחשב אחד 2 עכברים ?אחד מקלדת והשני עכבר (הם לא ביחד מקלדת-בלוטוס, עכבר-חוטי)
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
אחד מקלדת והשני עכבר (הם לא ביחד מקלדת-בלוטוס, עכבר-חוטי)
בתמונה הראשון המחשב כותב שיש מקלדת אחת ו 2 עכברים
-
@משחזר-מידע אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
שהמסך לא מציג כלום
והמחשב בחשמל ?
נדלק ?
נותן אות חיים ?נדלק ואפילו עושה את הרעש שתמיד עושה (זקוק למוניטין 1 כדי לכתוב פוסטים מהר אז סליחה)
-
@משחזר-מידע אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
שהמסך לא מציג כלום
והמחשב בחשמל ?
נדלק ?
נותן אות חיים ?נדלק ואפילו עושה את הרעש שתמיד עושה (זקוק למוניטין 1 כדי לכתוב פוסטים מהר אז סליחה)
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
נדלק ואפילו עושה את הרעש שתמיד עושה
תנסה לנתק את הדיסק קשיח (כשהמחשב מכובה) ולנסות להדליק שוב
-
@ahkv אמר בבעיה במחשב שמדליקים:
נדלק ואפילו עושה את הרעש שתמיד עושה
תנסה לנתק את הדיסק קשיח (כשהמחשב מכובה) ולנסות להדליק שוב
@משחזר-מידע איךמנתקים אותו? איפה הוא נמצא?
-
@משחזר-מידע איךמנתקים אותו? איפה הוא נמצא?
-
@משחזר-מידע המחשב מבפנים (2 התמונות שונות)

-
@משחזר-מידע המחשב מבפנים (2 התמונות שונות)

@ahkv בתמונה השניה למטה תנתק את הכבל שיש לו 4 חוטים (צמוד לאדום)
-
@משחזר-מידע המחשב מבפנים (2 התמונות שונות)

@ahkv אגב המחשב שלך עבר כבר פעמיים חוק התיישנות (14 שנה) אולי הגיע הזמן להחליף
-
@ahkv בתמונה השניה למטה תנתק את הכבל שיש לו 4 חוטים (צמוד לאדום)
@משחזר-מידע
זה זה או שלא? -
@משחזר-מידע
זה זה או שלא?@ahkv אפשר את זה
-
@ahkv אפשר את זה
@משחזר-מידע עכשיו המסך נדלק ואני במצב של התמונה הראשונה של הנושא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות