צריבת גירסה ליאנג 2
-
פוסט זה נמחק!
-
@יוסי-הגאון אתה רוצה תפתח נושא חדש אתה משתלט ל @matty על הנושא
פוסט זה נמחק! -
-
@mgm-ivr בדרך כל שצורבים גירסא אחרי זה יש בעיה עם הסים
אז מה שעושים זה תיקון תעודה זה עם אותו התוכנה לשינוי ה-IMEI -
@iva אמר בצריבת גירסה ליאנג 2:
@mgm-ivr בדרך כל שצורבים גירסא אחרי זה יש בעיה עם הסים
אז מה שעושים זה תיקון תעודה זה עם אותו התוכנה לשינוי ה-IMEIכלומר?
אפשר הסבר? -
@iva אמר בצריבת גירסה ליאנג 2:
@mgm-ivr אמר בצריבת גירסה ליאנג 2:
אפשר הסבר?
הסבר על מה?
איך עושים תיקון תעודה?כן
-
@iva אמר בצריבת גירסה ליאנג 2:
@mgm-ivr אמר בצריבת גירסה ליאנג 2:
אפשר הסבר?
הסבר על מה?
איך עושים תיקון תעודה?כן
-
@iva אמר בצריבת גירסה ליאנג 2:
@mgm-ivr שם בתוכנה בצד ימין למעלה

@iva אמר בצריבת גירסה ליאנג 2:
@mgm-ivr שם בתוכנה בצד ימין למעלה

ואז?
אישור?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות