כניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי
-
שלום,
איך אפשר שבמחשב אחד כל מי שרוצה ייכנס לחשבון ג'ימייל שלו ולא יצטרך אימות טלפוני וכדומה ?
אפשר להגדיר שהמחשב הוא ציבורי או משהו כזה ואז ג'ימייל לא ייבקש אימות? -
@שיהיה לא קשור הוא רוצה קבוע, וזה גם לא עוזר.
@מה-הבעיה אמר בכניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי:
מה הבעיה פשוט להיכנס ולהקיש את הסיסמא?
הוא רוצה שלא יצטרכו אימות נוסף.
-
@שיהיה לא קשור הוא רוצה קבוע, וזה גם לא עוזר.
@מה-הבעיה אמר בכניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי:
מה הבעיה פשוט להיכנס ולהקיש את הסיסמא?
הוא רוצה שלא יצטרכו אימות נוסף.
@yaakovsas ממתי הם מבקשים אימות נוסף? אני נכנס הרבה מכל מיני מחשבים שלא נגעתי בהם אף פעם והוא לא מבקש כלום מעבר לסיסמא
-
@yaakovsas ממתי הם מבקשים אימות נוסף? אני נכנס הרבה מכל מיני מחשבים שלא נגעתי בהם אף פעם והוא לא מבקש כלום מעבר לסיסמא
-
@מה-הבעיה זה בדיוק מה שאני צריך.. למה יש חשבונות שזה לא עושה להם בעיות ולמה יש כאלה שכן ? זה קשור לאיזו הגדרת אבטחה בג'ימייל שלהם ? מה זה לדוגמא בהגדרות אבטחה של הג'ימייל "אימות דו שלבי" שאפשר להפעיל אותו ולכבות אותו
-
@מה-הבעיה אמר בכניסה לג'ימייל ממחשב שלא שלי:
@כהן-צדק אני נכנס הרבה ממחשבים שונים ואף פעם לא ביקש דבר מעבר לסיסמא.
@מה-הבעיה אני לא מבין גדול בתחום אבל אנסה בזהירות... אתה גולש איתם על אותה רשת?
-
שלום,
איך אפשר שבמחשב אחד כל מי שרוצה ייכנס לחשבון ג'ימייל שלו ולא יצטרך אימות טלפוני וכדומה ?
אפשר להגדיר שהמחשב הוא ציבורי או משהו כזה ואז ג'ימייל לא ייבקש אימות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות