עזרה | התאמה בין מכשיר לבין סים.
-
@ירושלים-שלי פרטנר לא נחסם לגמרי אם את מכניסה לפלאפון לא כשר והוא לא מתאים אז הוא נחסם ואז את מכניסה אותו לפלאפון כשר ומתקשרת 110* וזה נפתח
@מוטי-ברנד תודה רבה על המידע!! ואם זה סים לבן זה אמור להקלט??
-
@מוטי-ברנד תודה רבה על המידע!! ואם זה סים לבן זה אמור להקלט??
@ירושלים-שלי כן אבל בדר'כ בפרטנר גם אם זה סים רגיל כשר זה אמור לעבוד
-
@ירושלים-שלי כן אבל בדר'כ בפרטנר גם אם זה סים רגיל כשר זה אמור לעבוד
@מוטי-ברנד ומה הסיבה שמכניסים סים כשר למכשיר כשר והוא לא נקלט??
-
@מוטי-ברנד ומה הסיבה שמכניסים סים כשר למכשיר כשר והוא לא נקלט??
@ירושלים-שלי באיזה פלאפון?
-
@ירושלים-שלי באיזה פלאפון?
@מוטי-ברנד אלקטל ישן.
(כל הפתיחה של השירשור הייתה לשאול איך להתאים מכשיר לסים... שאני אדע מה לקנות ומה יתאים).
-
@מוטי-ברנד אלקטל ישן.
(כל הפתיחה של השירשור הייתה לשאול איך להתאים מכשיר לסים... שאני אדע מה לקנות ומה יתאים).
@ירושלים-שלי איזה סים והאם יש סמל של אחד מחברות התקשורת על הפלאפון?
-
@ירושלים-שלי איזה סים והאם יש סמל של אחד מחברות התקשורת על הפלאפון?
-
@ירושלים-שלי אז אולי המכשיר קולט את הסים הזה כמו סים לא כשר
-
@ירושלים-שלי אז אולי המכשיר קולט את הסים הזה כמו סים לא כשר
@מוטי-ברנד העלתי תמונה של הסים, טעיתי בתיאור שלו...
-
@מוטי-ברנד העלתי תמונה של הסים, טעיתי בתיאור שלו...
@ירושלים-שלי וואו איזה נוסטלגיה הסים נראה לי סים לבן תנסי אותו במכשיר לא כשר ותראי אם הוא עובד
-
@ירושלים-שלי וואו איזה נוסטלגיה הסים נראה לי סים לבן תנסי אותו במכשיר לא כשר ותראי אם הוא עובד
@מוטי-ברנד הבעיה שלו שהוא לא סים מתפרק... ולכן, יש לי רק מכשיר אחד שיכולתי לנסות, ובו- הוא גם לא נקלט (יש מצב שזה המכשיר).
הבעיה, שאני לא יודעת איך מזהים אם זה בעיה של הסים/המכשיר!!
ת'אמת, אם אני בודקת אותו על נוקיה c2 זה גם בדיקה מועילה??
-
@מוטי-ברנד הבעיה שלו שהוא לא סים מתפרק... ולכן, יש לי רק מכשיר אחד שיכולתי לנסות, ובו- הוא גם לא נקלט (יש מצב שזה המכשיר).
הבעיה, שאני לא יודעת איך מזהים אם זה בעיה של הסים/המכשיר!!
ת'אמת, אם אני בודקת אותו על נוקיה c2 זה גם בדיקה מועילה??
@ירושלים-שלי לא כי אפילו אם זה סים כשר אז זה יעבוד אולי @A0533057932 יוכל להגיד לך מה זה הסים הזה והאם זה לא עובד בכשר
-
@ירושלים-שלי לא כי אפילו אם זה סים כשר אז זה יעבוד אולי @A0533057932 יוכל להגיד לך מה זה הסים הזה והאם זה לא עובד בכשר
@מוטי-ברנד
כן ניסתי בנוקיה c2 וזה לא הלך, עכשיו הסים הרגיל שהיה בו לא תקין! כשאני מנסה לחייג אני מקבלת: no network coverageמה זה??


-
@מוטי-ברנד
כן ניסתי בנוקיה c2 וזה לא הלך, עכשיו הסים הרגיל שהיה בו לא תקין! כשאני מנסה לחייג אני מקבלת: no network coverageמה זה??


@ירושלים-שלי אין כיסוי רשת
קרדיט: גוגל תרגום -
@ירושלים-שלי אין כיסוי רשת
קרדיט: גוגל תרגום@שיהיה אמר בעזרה | התאמה בין מכשיר לבין סים.:
@ירושלים-שלי אין כיסוי רשת
קרדיט: גוגל תרגוםהתרגום זה לא הבעיה שלי!! מ-2 סיבות:
-
אני יודעת לתרגם בעצמי.
-
יש לי גוגל טרנסלייט.
ששאלתי מה זה אומר הכוונה הייתה יותר עמוקה - מה עושים הלאה/איך משחררים את זה וכו'.
ב"ה זה הסתדר מעצמו לפני דקה.
-
-
@שיהיה אמר בעזרה | התאמה בין מכשיר לבין סים.:
@ירושלים-שלי אין כיסוי רשת
קרדיט: גוגל תרגוםהתרגום זה לא הבעיה שלי!! מ-2 סיבות:
-
אני יודעת לתרגם בעצמי.
-
יש לי גוגל טרנסלייט.
ששאלתי מה זה אומר הכוונה הייתה יותר עמוקה - מה עושים הלאה/איך משחררים את זה וכו'.
ב"ה זה הסתדר מעצמו לפני דקה.
@ירושלים-שלי הסים הזה הוא סים לבן שאפשר לחבר פרטנר כשר לכל מכשיר שהוא
בפרטנר ניתן לעשות שימוש חוזר בסימים ישנים -
-
@ירושלים-שלי הסים הזה הוא סים לבן שאפשר לחבר פרטנר כשר לכל מכשיר שהוא
בפרטנר ניתן לעשות שימוש חוזר בסימים ישנים@בסטפון אז למה הוא לא מתחבר לי לא למכשיר שהעלתי צילומסך שלו למעלה, ולא ליאנג פוקט ולא לנוקיה c2ברגע שהוא אמור להתחבר להכל??
-
@בסטפון אז למה הוא לא מתחבר לי לא למכשיר שהעלתי צילומסך שלו למעלה, ולא ליאנג פוקט ולא לנוקיה c2ברגע שהוא אמור להתחבר להכל??
@ירושלים-שלי מחובר לרשת? הסים יושב במקום?
-
@ירושלים-שלי מחובר לרשת? הסים יושב במקום?
@בסטפון הסים יושב במקום, ולא מחובר לרשת.
-
@בסטפון הסים יושב במקום, ולא מחובר לרשת.
@ירושלים-שלי אמר בעזרה | התאמה בין מכשיר לבין סים.:
@בסטפון ולא מחובר לרשת.
אז מה השאלה למה לא מתחבר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


