דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. תוכנות
  3. תוכנות בהתקנה אוטומטית - Yaron's team
  4. ירון - אדובי 2021
  5. Adobe InDesign 2021 v16.1.0.020 | אדובי אינדיזיין 2021 - עיצוב ועימוד לדפוס ולהוצאה לאור דיגיטלית.

Adobe InDesign 2021 v16.1.0.020 | אדובי אינדיזיין 2021 - עיצוב ועימוד לדפוס ולהוצאה לאור דיגיטלית.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ירון - אדובי 2021
21 פוסטים 11 כותבים 4.6k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חגי מי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @נגן אמר בAdobe InDesign 2021 v16.1.0.020 | אדובי אינדיזיין 2021 - עיצוב ועימוד לדפוס ולהוצאה לאור דיגיטלית.:

    @חגי-מי כנראה האנטי וירוס מחק, תשבית אותו לפני ההורדה.

    זה בטוח מספיק?

    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חגי מי

      @נגן אמר בAdobe InDesign 2021 v16.1.0.020 | אדובי אינדיזיין 2021 - עיצוב ועימוד לדפוס ולהוצאה לאור דיגיטלית.:

      @חגי-מי כנראה האנטי וירוס מחק, תשבית אותו לפני ההורדה.

      זה בטוח מספיק?

      נ מנותק
      נ מנותק
      נגן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגן
      #9

      @חגי-מי זה של ירון, הדעה הרווחת היא שזה בטוח. (בלי התחייבות כמובן 😊 )
      איזה אנטי וירוס יש לך?

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נ נגן

        @חגי-מי זה של ירון, הדעה הרווחת היא שזה בטוח. (בלי התחייבות כמובן 😊 )
        איזה אנטי וירוס יש לך?

        ח מנותק
        ח מנותק
        חגי מי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @נגן תודה, לגבי זה הצלחתי.
        אבל נראלי שהמחשב שלי פשוט מדי בשביל תוכנות כבדות כ"כ.. (core i3, דור 8 )
        פשוט זה נתקע לי כזה על ההתחלה (אחרי המסך של הטעינה)

        משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חגי מי

          @נגן תודה, לגבי זה הצלחתי.
          אבל נראלי שהמחשב שלי פשוט מדי בשביל תוכנות כבדות כ"כ.. (core i3, דור 8 )
          פשוט זה נתקע לי כזה על ההתחלה (אחרי המסך של הטעינה)

          משה מזרחימ מנותק
          משה מזרחימ מנותק
          משה מזרחי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @חגי-מי
          תעלה צילום מסך ממנהל משימות לשונית ביצועים
          מתי שהוא נתקע

          הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח מנותק
            ח מנותק
            חגי מי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @משה-מזרחי לא משנה, בסוף הכל עובד..
            זה לא עלול לתקוע את המחשב תוכנות של אגובי?

            משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חגי מי

              @משה-מזרחי לא משנה, בסוף הכל עובד..
              זה לא עלול לתקוע את המחשב תוכנות של אגובי?

              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @חגי-מי
              זה בהחלט יכול להקשות על המחשב
              תלוי מה הרמה של המחשב שלך
              אם תעלה צילום מאיפה שאמרתי לך/ מ"מידע מערכת" יוכלו להגיד לך יותר ברור

              הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • משה מזרחימ משה מזרחי

                @חגי-מי
                זה בהחלט יכול להקשות על המחשב
                תלוי מה הרמה של המחשב שלך
                אם תעלה צילום מאיפה שאמרתי לך/ מ"מידע מערכת" יוכלו להגיד לך יותר ברור

                ח מנותק
                ח מנותק
                חגי מי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @משה-מזרחי b868c538-e6cc-4232-9df4-4898c7fb67a4-image.png

                פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלמה123ש שלמה123

                  @שמואל בעברית?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אפרושי מאיסורא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @שלמה123 אתה יכול להחליף את העברית בהגדרות, תראה את הסרטון ששמואל הביא פה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חגי מי

                    @משה-מזרחי b868c538-e6cc-4232-9df4-4898c7fb67a4-image.png

                    פישלפ מנותק
                    פישלפ מנותק
                    פישל
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @חגי-מי אמר בAdobe InDesign 2021 v16.1.0.020 | אדובי אינדיזיין 2021 - עיצוב ועימוד לדפוס ולהוצאה לאור דיגיטלית.:

                    @משה-מזרחי b868c538-e6cc-4232-9df4-4898c7fb67a4-image.png

                    מתייג את @יהודה-12 בנושא
                    לדעתי הקלושה המפרט קצת חלש

                    יהודה 12י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • פישלפ פישל

                      @חגי-מי אמר בAdobe InDesign 2021 v16.1.0.020 | אדובי אינדיזיין 2021 - עיצוב ועימוד לדפוס ולהוצאה לאור דיגיטלית.:

                      @משה-מזרחי b868c538-e6cc-4232-9df4-4898c7fb67a4-image.png

                      מתייג את @יהודה-12 בנושא
                      לדעתי הקלושה המפרט קצת חלש

                      יהודה 12י מנותק
                      יהודה 12י מנותק
                      יהודה 12
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @פישל אני לא רוצה להגיב כאן, זה לא המקום. בנושא חדש אי"ה אני יגיב.

                      נא לא לצ'טט לי על סתם שאלות (אני לא עונה) מי שרוצה שישאל בפורום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • X מנותק
                        X מנותק
                        XKCUSET
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        מספיק להתקין את התוכנה הזאת או שצריך להתקין גם קריאטיב קלאוד

                        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • X XKCUSET

                          מספיק להתקין את התוכנה הזאת או שצריך להתקין גם קריאטיב קלאוד

                          פישלפ מנותק
                          פישלפ מנותק
                          פישל
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @xkcuset אמר בAdobe InDesign 2021 v16.1.0.020 | אדובי אינדיזיין 2021 - עיצוב ועימוד לדפוס ולהוצאה לאור דיגיטלית.:

                          מספיק להתקין את התוכנה הזאת או שצריך להתקין גם קריאטיב קלאוד

                          אין צורך בקרטאיב
                          יעבוד גם בלי

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פישלפ פישל

                            @xkcuset אמר בAdobe InDesign 2021 v16.1.0.020 | אדובי אינדיזיין 2021 - עיצוב ועימוד לדפוס ולהוצאה לאור דיגיטלית.:

                            מספיק להתקין את התוכנה הזאת או שצריך להתקין גם קריאטיב קלאוד

                            אין צורך בקרטאיב
                            יעבוד גם בלי

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חגי מי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #20

                            @פישל אין אפשרות נורמלית להפוך את זה לעברית נכון?
                            אני לא מצליח להוריד מהאתר את אינדיזיין 2019..

                            פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חגי מי

                              @פישל אין אפשרות נורמלית להפוך את זה לעברית נכון?
                              אני לא מצליח להוריד מהאתר את אינדיזיין 2019..

                              פישלפ מנותק
                              פישלפ מנותק
                              פישל
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @חגי-מי אמר בAdobe InDesign 2021 v16.1.0.020 | אדובי אינדיזיין 2021 - עיצוב ועימוד לדפוס ולהוצאה לאור דיגיטלית.:

                              @פישל אין אפשרות נורמלית להפוך את זה לעברית נכון?

                              2021 עדיין אי אפשרי

                              אני לא מצליח להוריד מהאתר את אינדיזיין 2019..

                              תגיב שם בשביל לא לסטות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יודלה התייחס לנושא זה ב

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר