גי פי אס ליאנג כשר
-
היי יש לי יאנג כשר והתקנתי לו igo אבל הוא לא מוצא את המיקום שלי בגלל שביטלו/הרסו לי את הגי פי אס.אשמח מאוד לשמוע אם יש מה לעשות בעניין, תודה רבה
-
היי יש לי יאנג כשר והתקנתי לו igo אבל הוא לא מוצא את המיקום שלי בגלל שביטלו/הרסו לי את הגי פי אס.אשמח מאוד לשמוע אם יש מה לעשות בעניין, תודה רבה
@שלום-שלום-0 לפי מה שידוע לי כל עוד אין לך שבב GPS אין לך אופציה לניווט כי אין לו איכון מהלוין
-
היי יש לי יאנג כשר והתקנתי לו igo אבל הוא לא מוצא את המיקום שלי בגלל שביטלו/הרסו לי את הגי פי אס.אשמח מאוד לשמוע אם יש מה לעשות בעניין, תודה רבה
@שלום-שלום-0 אמר בגי פי אס ליאנג כשר:
בגלל שביטלו/הרסו לי את הגי פי אס
הם לא הורסים כלום פיזית
הכל זה רק הגירסא
ומה שלא מוצא את המיקום כי זה לוקח הרבה מאוד זמן ביאנג
@שלום-שלום-0 אמר בגי פי אס ליאנג כשר:יש לי יאנג כשר והתקנתי לו igo
אגב זה לא כשר כי אי אפשר להתקין בכשר
-
@שלום-שלום-0 אמר בגי פי אס ליאנג כשר:
בגלל שביטלו/הרסו לי את הגי פי אס
הם לא הורסים כלום פיזית
הכל זה רק הגירסא
ומה שלא מוצא את המיקום כי זה לוקח הרבה מאוד זמן ביאנג
@שלום-שלום-0 אמר בגי פי אס ליאנג כשר:יש לי יאנג כשר והתקנתי לו igo
אגב זה לא כשר כי אי אפשר להתקין בכשר
@iva אבל אני מדליק את זה למשך יממה וזה עדיין לא מוצא אותו
-
@iva אבל אני מדליק את זה למשך יממה וזה עדיין לא מוצא אותו
@שלום-שלום-0 אתה מתחת לשמים?
-
@שלום-שלום-0 אתה מתחת לשמים?
@iva לא
-
@iva לא
@שלום-שלום-0 זה הסיבה כנראה
בכל אופו אתה יכול לנסות עם אפליקצייה אחרת שמוצא את המיקום שלך
חפש בפורום
זה נקרא gps locker prime -
@שלום-שלום-0 זה הסיבה כנראה
בכל אופו אתה יכול לנסות עם אפליקצייה אחרת שמוצא את המיקום שלך
חפש בפורום
זה נקרא gps locker prime@iva תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות