דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. רמקול נמוך במכשיר mtk 3 far

רמקול נמוך במכשיר mtk 3 far

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
19 פוסטים 9 כותבים 1.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A מנותק
    A מנותק
    A052
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי A052
    #10

    @ר-איד
    אם תוכל לרשום התרשמות כללית שלך מהמכשיר MTK3, היות ואני שוקל לקנותו, והייתי רוצה לדעת האם הוא אכן שווה את מחירו והאם יש בו חסרונות כלשהם.
    בתודה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י מנותק
      י מנותק
      ישראלל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      תודה על הקוד זה ממש עזר לי והרמקול סוף סוף עובד כמו שצריך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שמואלש שמואל

        @ר-איד
        שלום חברים
        לאוהבי רמקול גבוה
        מצורף קוד להגברת הרמקול במכשיר MTK-3

        *#3646633#
        

        Audio→loudsp mode→Speech

        נכנסים ל Volume 6 ומגביהים ע"י חץ עליון ל255 ולוחצים על Set
        את 5 מעלים ל220
        את 4 ל190
        את 3 ל160
        את 2 ל130
        את 1 ל100
        את 16 level נכנסים לשורה הראשונה ומשנים ל255
        ולוחצים על אישור

        חזרה
        חזרה
        כן

        זהו, עכשיו הרמקול גבוה

        @עולם-התקשורת-החרדי

        י מנותק
        י מנותק
        יאיר 32
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 32
        #12

        @שמואל אמר ברמקול נמוך במכשיר mtk 3 far:

        @ר-איד
        שלום חברים
        לאוהבי רמקול גבוה
        מצורף קוד להגברת הרמקול במכשיר MTK-3

        *#3646633#
        

        Audio→loudsp mode→Speech

        נכנסים ל Volume 6 ומגביהים ע"י חץ עליון ל255 ולוחצים על Set
        את 5 מעלים ל220
        את 4 ל190
        את 3 ל160
        את 2 ל130
        את 1 ל100
        את 16 level נכנסים לשורה הראשונה ומשנים ל255
        ולוחצים על אישור

        חזרה
        חזרה
        כן

        זהו, עכשיו הרמקול גבוה

        @עולם-התקשורת-החרדי

        את 4 אין 190 יש 192
        את 2 אין 130 יש 132

        ויש אפשרות להגביר יותר חזק?

        והאם יש אפשרות להכניס שירים ורקעים?

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ד מנותק
          ד מנותק
          דוד משה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          ל MTK 2 יש סיסמה אחרת לוחצים # 435763 #* אותו סדר כמו MTK 3 יש אפשרות להגיע לרדיו משם

          O תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יאיר 32

            @שמואל אמר ברמקול נמוך במכשיר mtk 3 far:

            @ר-איד
            שלום חברים
            לאוהבי רמקול גבוה
            מצורף קוד להגברת הרמקול במכשיר MTK-3

            *#3646633#
            

            Audio→loudsp mode→Speech

            נכנסים ל Volume 6 ומגביהים ע"י חץ עליון ל255 ולוחצים על Set
            את 5 מעלים ל220
            את 4 ל190
            את 3 ל160
            את 2 ל130
            את 1 ל100
            את 16 level נכנסים לשורה הראשונה ומשנים ל255
            ולוחצים על אישור

            חזרה
            חזרה
            כן

            זהו, עכשיו הרמקול גבוה

            @עולם-התקשורת-החרדי

            את 4 אין 190 יש 192
            את 2 אין 130 יש 132

            ויש אפשרות להגביר יותר חזק?

            והאם יש אפשרות להכניס שירים ורקעים?

            י מנותק
            י מנותק
            יאיר 32
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @יאיר-32 אמר ברמקול נמוך במכשיר mtk 3 far:

            @שמואל אמר ברמקול נמוך במכשיר mtk 3 far:

            @ר-איד
            שלום חברים
            לאוהבי רמקול גבוה
            מצורף קוד להגברת הרמקול במכשיר MTK-3

            *#3646633#
            

            Audio→loudsp mode→Speech

            נכנסים ל Volume 6 ומגביהים ע"י חץ עליון ל255 ולוחצים על Set
            את 5 מעלים ל220
            את 4 ל190
            את 3 ל160
            את 2 ל130
            את 1 ל100
            את 16 level נכנסים לשורה הראשונה ומשנים ל255
            ולוחצים על אישור

            חזרה
            חזרה
            כן

            זהו, עכשיו הרמקול גבוה

            @עולם-התקשורת-החרדי

            את 4 אין 190 יש 192
            את 2 אין 130 יש 132

            ויש אפשרות להגביר יותר חזק?

            והאם יש אפשרות להכניס שירים ורקעים?

            ?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד דוד משה

              ל MTK 2 יש סיסמה אחרת לוחצים # 435763 #* אותו סדר כמו MTK 3 יש אפשרות להגיע לרדיו משם

              O מנותק
              O מנותק
              oking
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @דוד-משה אמר ברמקול נמוך במכשיר mtk 3 far:

              ל MTK 2 יש סיסמה אחרת לוחצים # 435763 #* אותו סדר כמו MTK 3 יש אפשרות להגיע לרדיו משם

              MTK 1 יש גם אפשרות?

              ק תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • O oking

                @דוד-משה אמר ברמקול נמוך במכשיר mtk 3 far:

                ל MTK 2 יש סיסמה אחרת לוחצים # 435763 #* אותו סדר כמו MTK 3 יש אפשרות להגיע לרדיו משם

                MTK 1 יש גם אפשרות?

                ק מנותק
                ק מנותק
                קטונתי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @oking לא

                O תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ק קטונתי

                  @oking לא

                  O מנותק
                  O מנותק
                  oking
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי oking
                  #17

                  @קטונתי
                  חיפשתי ומצאתי
                  #*888#

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נגן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    ול G10 של first phone ?

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נגן

                      ול G10 של first phone ?

                      ק מנותק
                      ק מנותק
                      קטונתי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @נגן אמר ברמקול נמוך במכשיר mtk 3 far:

                      ול G10 של first phone ?

                      לא אין לו מעבד mtk

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר