שינוי תפריט נוקיה 208 שלא צולח בחייייים
-
למה אני לא מצליח ב כ ל ל לשנות תפריט בנוקיה 208 התוכנה MobiMB לא מזהה כלל את המכשיר. עשיתי לפי כל הכללים...??.
@י-א אולי יש את תוכנת בסט ברקע שמתנגשת איתו
או בכלל אולי יש תוכנה אחרת שלא נותנת....
-
למה אני לא מצליח ב כ ל ל לשנות תפריט בנוקיה 208 התוכנה MobiMB לא מזהה כלל את המכשיר. עשיתי לפי כל הכללים...??.
@י-א אמר בשינוי תפריט נוקיה 208 שלא צולח בחייייים:
למה אני לא מצליח ב כ ל ל לשנות תפריט בנוקיה 208 התוכנה MobiMB לא מזהה כלל את המכשיר. עשיתי לפי כל הכללים...??.
זה כשר?
כי אם כן אז זה בעיה... -
למה אני לא מצליח ב כ ל ל לשנות תפריט בנוקיה 208 התוכנה MobiMB לא מזהה כלל את המכשיר. עשיתי לפי כל הכללים...??.
-
למה אני לא מצליח ב כ ל ל לשנות תפריט בנוקיה 208 התוכנה MobiMB לא מזהה כלל את המכשיר. עשיתי לפי כל הכללים...??.
-
למה אני לא מצליח ב כ ל ל לשנות תפריט בנוקיה 208 התוכנה MobiMB לא מזהה כלל את המכשיר. עשיתי לפי כל הכללים...??.
@י-א
אני לא חושב שהכותרת טובה... -
למה אני לא מצליח ב כ ל ל לשנות תפריט בנוקיה 208 התוכנה MobiMB לא מזהה כלל את המכשיר. עשיתי לפי כל הכללים...??.
@י-א גם אני לא הצלחתי עד שלחצתי והתקנתי את זה כמו שאמרו ב[https://mitmachim.top/topic/18453/בעיה-בmobimb-הטלפון-לא-נקלט/30]

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות