שינוי תפריט נוקיה 301
-
תגובה: הכשרת נוקיה 301
איך בכל זאת אפשר לשנות לתפריט כשר נוקיה 301. זה לא מזוהה בכלל בתוכנת momimb מקווה שכתבתי נכון... אנא אם יש פתרון תעזרו -
תגובה: הכשרת נוקיה 301
איך בכל זאת אפשר לשנות לתפריט כשר נוקיה 301. זה לא מזוהה בכלל בתוכנת momimb מקווה שכתבתי נכון... אנא אם יש פתרון תעזרו@י-א א"א רק בעריכת האימייג' שאין לזה דיקומפיילר מפורסם
-
@י-א א"א רק בעריכת האימייג' שאין לזה דיקומפיילר מפורסם
@שלמה-ווייס אמר בשינוי תפריט נוקיה 301:
@י-א א"א רק בעריכת האימייג' שאין לזה דיקומפיילר מפורסם
סלח לי אבל לא הבנתי מילה...
-
@שלמה-ווייס אמר בשינוי תפריט נוקיה 301:
@י-א א"א רק בעריכת האימייג' שאין לזה דיקומפיילר מפורסם
סלח לי אבל לא הבנתי מילה...
@י-א במילים פשוטות: האפשרות היחידה לשינוי תפריט היא רק דרך עריכת הקושחה, רק שאין תוכנה מפורסמת לפירוק הקושחה כך שההצעה הכי פשוטה היא לפנות למישהו שיודע לערוך כזה דבר כמו @Yair שיצרוב לך בתשלום קושחה מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות