תוכנת עברית לפלאפון שיאומי
-
עם עברית...
-
לא אבל אני מעדיף לקנות את הלא כשר ב200 שקל ולהשיג את העברית ולהתקין לבד מאשר לשלם 500-600 שח
-
@Yair אמר בתוכנת עברית לפלאפון שיאומי:
@sakran על מה אתה מדבר?
דרך אגב העברית ששמים לכם הסינים היא כל כך גרועה שעדיף ללמוד סינית..הם משתמשים עם תרגום גוגל
-
@Yair אמר בתוכנת עברית לפלאפון שיאומי:
@sakran על מה אתה מדבר?
דרך אגב העברית ששמים לכם הסינים היא כל כך גרועה שעדיף ללמוד סינית..正确是最好的学习中文
只是他们
-
לא אבל אני מעדיף לקנות את הלא כשר ב200 שקל ולהשיג את העברית ולהתקין לבד מאשר לשלם 500-600 שח
-
מקלדת עברית, ללא תפריט בעברית
כן יש למישהו?
אם בכלל, המכשיר הזה יכול להציג עברית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אנסה ..אולי ירחם