צירבה מכשיר שיאומי כשר מקורי - המכשיר מת
-
@benedri אמר בצירבה מכשיר שיאומי כשר מקורי - המכשיר מת:
ניסתי לעשות צירבה למכשיר שיאומי כשר מקורי - המכשיר מת
מישהו יודע איך מסדרים את זה?הגרסא החדשה? לכאורה אין מה לעשות חוץ מללכת אליהם שיצרבו
-
@מישהו12 אני לא חושב שזה החדש
איך אפשר לדעת?@thmhe אמר בצירבה מכשיר שיאומי כשר מקורי - המכשיר מת:
@benedri אתה יודע לצרוב לבד?
כן
-
@benedri אמר בצירבה מכשיר שיאומי כשר מקורי - המכשיר מת:
ניסתי לעשות צירבה למכשיר שיאומי כשר מקורי - המכשיר מת
מישהו יודע איך מסדרים את זה?הגרסא החדשה? לכאורה אין מה לעשות חוץ מללכת אליהם שיצרבו
-
@benedri אמר בצירבה מכשיר שיאומי כשר מקורי - המכשיר מת:
@מישהו12
ואם זה לא הגרסה הישנה?אני לא מבין גדול בשיאומי, אבל הם שיחקו בFDL.אין לי מושג מה זה אומר, אני רק הבנתי שזה אומר שא"א לצרוב מחדש.
@Yair כתב על זה פעם.
אני צודק, יאיר? -
@yair אמר בצירבה מכשיר שיאומי כשר מקורי - המכשיר מת:
@מישהו12 צריך FDL מיוחדים.
תפרוץ למשרדים של המילטון ותיקח...
אני מעדיף לפרוץ למשרדים של קבוצת ח.י ולקחת את אתה יודע מה אני רוצה מהם... 
-
@benedri תפרק. תנתק את הבטרייה ותחזיר. אוליי יעבוד לך.
@זונדל-גרנד זה הדרך להחזיר אותו לאופצית הצריבה
אבל כל זה רק עם יש לך FDL מתאים
ללא זה גם הוצאת הטריה לא תעזור לכאורה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות