אוזניות לנוקיה
-
-
-
@yaakovsas אין משהו בארץ...???
-
@yaakovsas אין משהו בארץ...???
-
@yllwy17 יש את הסמסונג הפשוטים של ה10 שקל... כמובן אין לזה סאונד מי ידוע מה אבל הם מחזיקות מעמד די הרבה זמן ואני ממליץ בחום
-
@yaakovsas אמר באוזניות לנוקיה:
אם הבנתי נכון הבעיה בC2 קשורה לסדר של ה'עיגולים השחורים' בחיבור או למרחק שביניהם והמתאמים מחליפים את הסדר, תקנו אותי אם אני טועה.
גם אני שמעתי פעם את ההסבר הזה וטענתי אותו בפני מוכר והוא טען שזה לא נכון
-
@yaakovsas אמר באוזניות לנוקיה:
אם הבנתי נכון הבעיה בC2 קשורה לסדר של ה'עיגולים השחורים' בחיבור או למרחק שביניהם והמתאמים מחליפים את הסדר, תקנו אותי אם אני טועה.
גם אני שמעתי פעם את ההסבר הזה וטענתי אותו בפני מוכר והוא טען שזה לא נכון
-
@yllwy17 אמר באוזניות לנוקיה:
@מישהו12 חוץ מהמקוריות?
יש את של חברת דוקו שיש שם אפשרות להעביר ממצב של לדוג' C2 למצב של נגן רגיל
(וזה גם סיליקון)
קניתי את זה בחנות בבר אילן -
@thmhe אמר באוזניות לנוקיה:
@דודי-א יש באמת אוזניות שמתאימות גם לסי 2 וגם לאוזניות רגילות במחיר של בערך 35 שקל
אתה שואל או אומר? כי זה מה שאמרתי וזה עלה לי גם בעזור 35 אם אני לא טועה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות