נמחק לי קובץ מערכת
-
שלום צרבתי רוט כמו המדריך פה ואז הורדתי מחנות אפליקציות אפליקציה להסרת אפליקציות מערכת והסרתי כמה קבצים ביחד ואז נתקע לי המכשיר ומאז כשהוא נדלק אז ברקע הוא מראה מסך שחור ומדי פעם כותב המערכת הפסיקה כנראה הסרתי קובץ מערכת ואני לא יכול להגיע למסך ראשי למישהוא אולי יש פתרון ?תודה רבה
-
זה או לנסות איפוס דרך המכשיר או לצרוב רום מחדש
אא"כ הבעיה בכלל לא בגלל שהסרת קובץ מערכת
מהו הנוסח המדוייק של ההודעה? -
שלום צרבתי רוט כמו המדריך פה ואז הורדתי מחנות אפליקציות אפליקציה להסרת אפליקציות מערכת והסרתי כמה קבצים ביחד ואז נתקע לי המכשיר ומאז כשהוא נדלק אז ברקע הוא מראה מסך שחור ומדי פעם כותב המערכת הפסיקה כנראה הסרתי קובץ מערכת ואני לא יכול להגיע למסך ראשי למישהוא אולי יש פתרון ?תודה רבה
-
יש מצב לקבל את זה בהורדה שתיקח פחות זמן?
זה פשוט מראה כאילו זה עוד לא התחיל להוריד והוא כבר הוריד חצי גיגה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות