בעיות קליטה 208
-
@אברך-צעיר האא כי לי זה גם קרה ברמי לוי באזור הדרום...
-
@אברך-צעיר האא כי לי זה גם קרה ברמי לוי באזור הדרום...
-
@אברך-צעיר תכנס אלי להגדרות למצב כפול א למצב רשת ןאז תעשה אוG3או מצב כפול.
-
@אברך-צעיר תכנס אלי להגדרות למצב כפול א למצב רשת ןאז תעשה אוG3או מצב כפול.
-
@אברך-צעיר לא נראה לי כי ככה אני עשיתי ואז השתפר לי הקליטה בטירוףף
-
@אברך-צעיר לא נראה לי כי ככה אני עשיתי ואז השתפר לי הקליטה בטירוףף
-
@אברך-צעיר תנסה מצב כפול???
-
@אברך-צעיר תנסה מצב כפול???
-
@אברך-צעיר מענין כי לי כן השטפר הקליטה...
-
@אברך-צעיר קח משהו דק סיכת ראש או לא משנה מה ותפתח את המכסה ואז ליד הרמקול נמצא החלק של האנטנה תפתח אותו ותרים את הברזלים

-
@אברך-צעיר זה החלק של האנטנה

-
@אברך-צעיר קח משהו דק סיכת ראש או לא משנה מה ותפתח את המכסה ואז ליד הרמקול נמצא החלק של האנטנה תפתח אותו ותרים את הברזלים

@מוטי-ברנד ואאו גאוני...


-
@אברך-צעיר קח משהו דק סיכת ראש או לא משנה מה ותפתח את המכסה ואז ליד הרמקול נמצא החלק של האנטנה תפתח אותו ותרים את הברזלים

@מוטי-ברנד אתה מתכוון כמו לC2 שנכתב פה?
שמה זה באמת עזר לי בטירוף אבל ב 208 זה עוזר רק כשהטלפון על משטח יציב לא כאשר הוא בידיים שלי! -
@מוטי-ברנד אתה מתכוון כמו לC2 שנכתב פה?
שמה זה באמת עזר לי בטירוף אבל ב 208 זה עוזר רק כשהטלפון על משטח יציב לא כאשר הוא בידיים שלי!@אברך-צעיר אז לכאורה זה הבעיה וזה הפיתרון

-
@אברך-צעיר אז לכאורה זה הבעיה וזה הפיתרון

@מוטי-ברנד אבל תכלס זה לא עוזר....
-
@מוטי-ברנד אבל תכלס זה לא עוזר....
@אברך-צעיר ניסית?
-
@אברך-צעיר ניסית?
@מוטי-ברנד ודאי...
-
@מוטי-ברנד ודאי...
@אברך-צעיר אין חכם כבעל ניסיון...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות