עזרה |איך אני פותח בויז'ואל סטודיו פרויקט חדש לפייתון
-
תודה רבה מראש
-
תודה רבה מראש
@דניאל-ביטון אמר בעזרה |איך אני פותח בויז'ואל סטודיו פרויקט חדש לפייתון:
תודה רבה מראש
אתה צריך להתקין בויזאל את פייתון קודם
בלי קשר לפייתון יש תוכנה בנפרד אאל"ט
ויזאל סתם כבד בשביל זה כך נראה לי
לא מתמצא בזה בכלל
רק כהערת אגב -
תודה רבה מראש
@דניאל-ביטון תפתח בVSC זה מושלם לפייתון עם הרחבות
-
@דניאל-ביטון תפתח בVSC זה מושלם לפייתון עם הרחבות
@menis יש לך קישור
-
@menis יש לך קישור
-
@menis יש לי ויז'ואל מותקן אני רק צריך עזרה לפתיחת פרויקט חדש הכוונה מה ואיך אני צריך לפתוח בקראיט
-
@menis יש לי ויז'ואל מותקן אני רק צריך עזרה לפתיחת פרויקט חדש הכוונה מה ואיך אני צריך לפתוח בקראיט
@דניאל-ביטון אין קשר בין Visual Studio ל Visual Studio Code (כמובן חוץ מזה ששניהם נוצרו ע''י מיקרוסופט)
מה יש לך? -
@דניאל-ביטון אין קשר בין Visual Studio ל Visual Studio Code (כמובן חוץ מזה ששניהם נוצרו ע''י מיקרוסופט)
מה יש לך?@shloimy טוב בזה אני קצת בור אולי תבהיר לי בקצרה מה ההבדל ובסוף הורדתי סביבה אחרת PyCharm אולי שם אני אסתדר יותר וגם שוקלת פחות
-
@shloimy טוב בזה אני קצת בור אולי תבהיר לי בקצרה מה ההבדל ובסוף הורדתי סביבה אחרת PyCharm אולי שם אני אסתדר יותר וגם שוקלת פחות
@דניאל-ביטון בשניהם אתה יכול לפתח בpython אבל כמו שאמרו לך הכי ידידותי ונוח זה VSCode
אבל גם PyCharm טוב כל אחד והעדפות שלו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות